Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Utilitzar adequadament el dret empresarial i de la contractació com un sistema regulador de les relacions socials, econòmiques i empresarials |
| A2 |
Demostrar que es comprèn la regulació i la problemàtica jurídica de l'empresa, en un context europeu i internacional, des d'una perspectiva social per a resoldre de forma original i multidisciplinària els conflictes amb implicacions legals |
| A3 |
Interpretar i aplicar les normes pròpies de l'empresa i dels negocis per a fer front i resoldre la complexitat del tràfic jurídic empresarial |
| A4 |
Reconèixer els continguts jurídics de la contractació i les operacions característiques de l'àmbit empresarial, les seves implicacions laborals, tributàries i processals i la seva perspectiva internacional |
| A5 |
Dominar les tècniques adequades per a dur a terme un assessorament jurídic integral tant en l'àmbit empresarial com en el contractual entre empresaris i empresari-treballador |
| A6 |
Gestionar els recursos jurídics necessaris per a poder integrar, desenvolupar i innovar en assumptes concrets propis de l'àmbit del dret de l'empresa i de la contractació |
| A8 |
Comunicar resultats d'una investigació pròpia de manera transferible a la societat en general i segons els criteris admesos a la comunitat científica |
| A9 |
Conèixer i aplicar les tècniques d'investigació en l'àmbit jurídicprivat |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos en l'àmbit empresarial i contractual |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits jurídics de caràcter empresarial |
| B7 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos en l'àmbit negocial i empresarial |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Defineix un objecte d'estudi en un àmbit específic del dret de l'empresa i de la contractació
| | A2 |
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a resoldre els problemes plantejats
| | A3 |
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a resoldre els problemes plantejats
| | A4 |
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a resoldre els problemes plantejats
| | A5 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un treball d'investigació
| | A6 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un treball d'investigació
| | A8 |
Comunica correctament els resultats del treball d'investigació, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència
| | A9 |
Defineix un objecte d'estudi en un àmbit específic del dret de l'empresa i de la contractació
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Realitza aportacions significatives o certes innovacions
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Selecciona la informació que necessita per a resoldre els problemes a partir de dades i no solament d'opinions subjectives i segueix un mètode lògic d'anàlisi de la informació
| | B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
| | B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
| | B7 |
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
| | C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
| | C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
| | C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
| | C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
L'alumne triarà el tema del treball d'entre una sèrie de linies
temàtiques i omplirà un formulari amb la priorització de les seves
preferències</p><p>- L'assignació dels tutors dels treballs la farà la responsable del TFM
en funció de les temàtiques escollides pels alumnes i la disponibilitat
del professorat |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau / màster |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau / màster |
|
5 |
0 |
5 |
Elaboració del treball de fi de grau / màster |
|
0 |
111 |
111 |
Estudis previs |
|
0 |
20 |
20 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
|
2 |
10 |
12 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura i de la persona reponsable de la mateixa. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau / màster |
L'alumne triarà el tema del treball d'entre una sèrie de linies temàtiques i omplirà un formulari amb la priorització de les seves preferències - L'alumne també signarà un document en el que es compromet a citar les fonts d'informació emprades per la realització del seu treball, sent informat que en cas d'incompliment la nota final del treball serà un Suspens (0) - L'assignació dels tutors dels treballs la farà la persona responsable del TFM en funció de les temàtiques escollides pels alumnes i la disponibilitat del professorat |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau / màster |
- Durant el curs alumne i tutor es reuniran de forma periòdica per supervisar l'estructura i contingut del treball
- L'alumne, haurà de cercar la bibliografia, realitzar una primera selecció de la mateixa i elaborar un índex provisional que posteriorment haurà de supervisar el tutor
|
Elaboració del treball de fi de grau / màster |
- L'alumne elaborarà el seu treball amb el seguiment del tutor, complint els requisits formals que es publicaran a l'inici de curs - El tutor emetrà un informe en el que constarà una breu descripció de les tutories realitzades amb l'alumne, si el treball és apte o no apte per la seva defensa pública, i la qualificació final |
Estudis previs |
- L'alumne, haurà de cercar la bibliografia, realitzar una primera selecció de la mateixa i elaborar un índex provisional que posteriorment haurà de supervisar el tutor |
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
- Els TFM aptes per la seva defensa pública seran dipositats al Departament de Dret privat, processal i financer en la data prevista al cronograma
- Els tribunals que jutjaran els treballs estaran formats per un Comité d'Experts
- La defensa dels treballs es durà a terme en una sessió pública |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Descripció
|
A l'inici de curs, es publicarà a la pàgina web del màster i a l'espai moodle de l'assignatura, el protocol d'elaboració i la documentació específica relacionada amb el TFM |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau / màster |
|
El tutor en el seu informe avaluarà el procés d'aprenentatge de l'estudiant i el grau de consecució de les competències de l'assignatura |
10% |
|
Elaboració del treball de fi de grau / màster |
|
El tutor valorarà el contingut del treball |
40% |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
|
El Tribunal tindrà en compte tant l'exposició oral com el contingut del treball |
50% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La convocatòria de l'assignatura és única. Els alumnes podran sol·licitar l'endarreriment de la convocatòria al setembre en els terminis establerts per la Normativa Acadèmica. També es podrà sol·licitar avançament de convocatòria |
Bàsica |
|
L'alumne, guiat pel seu tutor, ha de sel.leccionar les fonts d'informació necessàries per la realització del TFM |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|