Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Analitzar problemes ambientals des de la perspectiva jurídica considerant el seu caràter interdisciplinar. |
| A3 |
Adquirir i aplicar el llenguatge especialitzat propi de l'àmbit del dret ambiental utilitzat en la redacció i la interpretació de textos jurídics. |
| A5 |
Argumentar jurídicament en l'àmbit del dret ambiental. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinars relacionats amb el medi ambient. |
| B2 |
Desenvolupar el pensament crític, lògic i creatiu, en especial, en un context d'investigació en dret ambiental. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Aprofundeix aspectes complementaris als cursats en altres assignatures del màster
Debat aspectes de l'actualitat del dret ambiental (legal o jurisprudencial) o de les estratègies de litigació ambiental
| | A3 |
Aprofundeix aspectes complementaris als cursats en altres assignatures del màster
Debat aspectes de l'actualitat del dret ambiental (legal o jurisprudencial) o de les estratègies de litigació ambiental
| | A5 |
Debat aspectes de l'actualitat del dret ambiental (legal o jurisprudencial) o de les estratègies de litigació ambiental
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
| | B2 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
|
Tema |
Subtema |
Aquesta assignatura consisteix en un conjunt de seminaris de continguts i extensió variats. Els criteris que se segueixen a l'hora de proposar i programar un seminari sobre un tema concret són principalment dos: per una banda, que el tema sigui actual i complementi àmbits i aspectes poc tractats en altres matèries del Màster, i de l'altra, que tingui d'una perspectiva pràctica de resolució de casos reals |
1. L'assignatura de Seminaris és anual. En conjunt, es programen més de 50 hores en seminaris al llarg del curs.
2. Tota la informació sobre cada seminari (ponents, dies, aules i materials) estarà disponible, amb antelació al dia d'inici, al Campus Virtual (Moodle). |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Seminaris |
|
30 |
30 |
60 |
Treballs |
|
0 |
16 |
16 |
Fòrums de discussió |
|
6 |
12 |
18 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
2 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), presentacions gravades en vídeo pel professor i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Seminaris |
Treball en profunditat sobre un tema (monogràfic), ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Treballs |
Treballs que realitza l'estudiant a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. |
Fòrums de discussió |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb els seminaris. |
Atenció personalitzada |
Resolució de dubtes als estudiants a través del fòrum de dubtes de l'assignatura, webconferència (Adobe Connect), xat o altres eines. |
Descripció |
Resolució de dubtes als estudiants a través del fòrum de dubtes de l'assignatura, webconferència (Adobe Connect), xat o altres eines. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Alguns dels seminaris programats comprendran un treball final que variarà segons el contingut i el ponent responsable del mateix: resolució de casos pràctics, comentaris crítics, opinions, etc.
Cada ponent avaluarà els treballs.
Cada estudiant haurà de lliurar dos dels treballs proposats. Cada un d'ells tindrà un pes d'un 40% en la qualificació final. |
80 |
Fòrums de discussió |
|
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes diversos relacionats amb els diferents seminaris. Els estudiants hauran de participar en els diferents fòrums oberts amb el ritme que en cada cas s'estableixi. |
20 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
A la segon aconvocatòria es podran lliurar els treballs no lliurats o una nova versió dels valorats negativament.Igualment es podran fer les aportacions pendents als fòrums de discussió. |
Bàsica |
, , ,
|
Les fonts d'informació corresponents a cadascún dels seminaris seran facilitades en el moment oportú pel ponent o els ponents del respectiu seminari. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|