Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| DRET-A1 |
Utilitzar principis jurídics i valors fonamentals com a instrument de treball en la interpretació de l’ordenament jurídic
|
| DRET-A2 |
Identificar, interpretar i utilitzar les fonts jurídiques internes, europees, internacionals i comparades
|
| DRET-A3 |
Assessorar, mitjançar, negociar i resoldre conflictes des d’una perspectiva jurídica |
| DRET-A4 |
Identificar qüestions jurídiques a partir d’un conjunt complex de fets no estructurats jurídicament |
| DRET-A6 |
Elaborar documents jurídics o amb rellevància jurídica complexos |
| DRET-A8 |
Reconèixer el caràcter unitari de l’ordenament jurídic i la interdisciplinarietat dels problemes jurídics |
| DRET-A9 |
Conèixer en profunditat les principals institucions jurídiques públiques i privades, la seva gènesi i evolució històrica |
| DRET-A10 |
Utilitzar de manera precisa el dret aplicable, involucrant-se en els problemes d’actualitat |
| DRET-A11 |
Distingir entre el raonament jurídic i els arguments de naturalesa ètica, política, econòmica i social |
| RRLLiO-A2 |
Aplicar les teories existents sobre la gestió i direcció dels recursos humans a les organitzacions |
| RRLLiO-A3 |
Analitzar i sistematitzar correctament el funcionament del mercat de treball i de les polítiques sociolaborals |
| RRLLiO-A4 |
Reconèixer la complexitat i el caràcter dinàmic i interelacional del treball i dels seus agents socials, atenent de forma integrada a les seves perspectives jurídica, organitzativa, psicològica, sociològica, històrica i econòmica |
| RRLLiO-A7 |
Intervenir i gestionar sociolaboralment en les relacions laborals |
| RRLLiO-A8 |
Aplicar les diferents tècniques pròpies de la gestió dels recursos humans, de la investigació social i de l’avaluació i l’auditoria laboral |
| RRLLiO-A9 |
Interpretar dades i indicadors socioeconòmics relatius al mercat de treball |
| RRLLiO-A10 |
Elaborar, implementar i avaluar estratègies de promoció socioeconòmica, d’inserció laboral i de formació del sistema d’ocupació |
| RRLLiO-A11 |
Analitzar, diagnosticar, avaluar i definir estratègies en l’àmbit de l’organització del treball i dels recursos humans |
| RRLLiO-A12 |
Analitzar i diagnosticar situacions i problemes del mercat de treball (immigració, igualtat per raó de gènere, desenvolupament local, ...) |
| RRLLiO-A13 |
Elaborar, gestionar i avaluar les polítiques d’ocupació |
| RRLLiO-A14 |
Intervenir, assessorar i gestionar la prevenció de riscos laborals |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| RRLLiO-B1 |
Aprendre a aprendre |
| RRLLiO-B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp sociolaboral |
| RRLLiO-B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d'innovació |
| RRLLiO-B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, demostrant capacitat d'organització i planificació |
| RRLLiO-B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida, demostrant capacitat d'organització i planificació |
| RRLLiO-B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets |
| RRLLiO-B7 |
Tenir sensibilització en temes ambientals |
| RRLLiO-B8 |
Gestionar projectes tècnics i/o professionals complexos |
| RRLLiO-B9 |
Dissenyar estratègies i solucionar problemes en matèria d'igualtat |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| DRET-A1 |
Coneix els valors i fonaments en els quals es basa el nostre ordenament jurídic
|
| DRET-A2 |
Comprèn el funcionament genèric del sistema de fonts dels diferents ordenaments jurídics espanyols
|
| DRET-A3 |
Argumenta amb criteri jurídic la postura adoptada per a la resolució de conflictes que es plantegin en la pràctica professional
|
| DRET-A4 |
Identifica les institucions jurídiques aplicables a un conjunt de fets o problemes jurídics
|
| DRET-A6 |
Adquireix les eines de l’argumentació jurídica i del raonament crític en la practica professional
|
| DRET-A8 |
Comprèn la necessària interrelació existent entre els diferents àmbits del Dret, sense perdre de vista el caràcter unitari de l’ordenament jurídic
|
| DRET-A9 |
És capaç de distingir i relacionar les diferents institucions jurídiques, públiques i privades
|
| DRET-A10 |
Respon i argumenta de manera precisa, utilitzant el dret aplicable, els casos i supòsits pràctics actuals relacionats amb la matèria
|
| DRET-A11 |
Coneix les característiques bàsiques del llenguatge, la interpretació i l’argumentació jurídica
|
| RRLLiO-A2 |
Aprèn a organitzar els recursos humans de les organitzacions públiques al servei dels ciutadans amb criteris d’eficiència i eficàcia
|
| RRLLiO-A3 |
Coneix la vinculació de les estratègies dels recursos humans amb els processos contractuals i els principis de la direcció estratègica de l’empresa
|
| RRLLiO-A4 |
Pren consciència de la complexitat de les relacions laborals en el context actual
|
| RRLLiO-A7 |
Comprèn i interpreta les vicissituds dels contracte de treball
|
| RRLLiO-A8 |
Planifica i gestiona de forma integrada els recursos humans
|
| RRLLiO-A9 |
Entén el funcionament d’una economia de mercat i les implicacions que tenen les diferents formes de mercat
|
| RRLLiO-A10 |
Entén les implicacions socials i econòmiques del mercat de treball i les diferències existents en els diversos col·lectius de treballadors
|
| RRLLiO-A11 |
Analitza els sistemes de qualitat en les organitzacions
|
| RRLLiO-A12 |
Diagnostica les situacions i problemes del mercat de treball vinculant-les a les polítiques de recursos humans
|
| RRLLiO-A13 |
Identifica els aspectes claus per incidir en el mercat de treball, incloent la formació i la productivitat com a motors del creixement econòmic
|
| RRLLiO-A14 |
Distingeix els diversos àmbits de la prevenció de riscos laborals
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| RRLLiO-B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d'una assignatura
|
| RRLLiO-B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
|
| RRLLiO-B3 |
Analitza una situació donada i proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
|
| RRLLiO-B4 |
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d'acord amb una sistemàtica
|
| RRLLiO-B5 |
Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva
|
| RRLLiO-B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
|
| RRLLiO-B7 |
Integra el concepte de desenvolupament sostenible en la presa de decisions, treballs i projectes, amb una consciència clara de la responsabilitatr social i ambiental
|
| RRLLiO-B8 |
Porta a terme un seguiment de la implementació del projecte per avaluar els resultats del mateix i fa un seguiment de la materialització dels riscos inherents al projecte
|
| RRLLiO-B9 |
Disposa de les habilitats i els recursos pràctics per a solucionar problemes en l'àmbit de la igualtat
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
|
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
L'estudiant realitzarà tres tutories obligatòries per garantir el millor seguiment i aprofitament de l'estada en l'empresa/entitat i assistirà al taller d'orientació professional. |
15% |
|
Estada de pràctiques |
|
El tutor de pràctiques acadèmic avalua l'estada de l'estudiant en l'entitat/empresa a partir del quadren de pràctiques, prèviament supervisat pel tutor/a de l'entitat, i de l'avaluació que rep l'estudiant. |
50% |
|
Memòria |
|
L'estudiant haurà de realitzar una memòria en la qual desenvoluparà un tema treballat al llarg de la carrera i ho relacionarà amb la seva experiència a l'entitat. La memòria inclourà el disseny d'un pla de futur professional i una autoavaluació de competències adquirides. Haurà de fer una reflexió crítica sobre l'ajust entre la teoria i la pràctica dels coneixements adquirits i impartits.
Amb la memòria l'estudiant inclourà l'autoinforme sobre l'estada a l'empresa. |
35% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Només es podrà matricular l'assignatura de Pràctiques Externes quan s'hagin superat el 70% dels crèdits de la doble titulació. Es recomana a l'estudiant amb situacions personals derivades o connectades amb la situació de discapacitat contacti el primer dia amb el coordinador/a de l'assignatura per al d'ajustar l'oferta a la seva situació. en general, es recomana a l'estudiant llegir la normativa de Pràctiques externes del Centre per tal de conèixer els seus drets i deures i tenir un millor funcionament de les pràctiques. |