Els agents implicats en la coordinació i seguiment
de les Pràctiques Externes de la Facultat d'Economia i Empresa són: A. L'equip de coordinació de pràctiques externes L'equip de
coordinació està format per la Coordinadora de Pràctiques Externes i Borsa de
Treball de la FEE i la Responsable de Pràctiques Externes curriculars, i
s'encarrega de: •Organitzar
els mecanismes de captació i selecció d’entitats col•laboradores •Fixar tots
els terminis dels diferents procediments vinculats a les Pràctiques Externes •Realitzar
sessions informatives per als estudiants prèvies a la matrícula de Pràctiques
Externes •Revisar els
perfils i les activitats previstes en cada lloc de pràctiques sol.licitat per
les entitats col.laboradores •Assignar un
tutor/a acadèmic a cada estudiant •Sol.licitar
i generar la documentació necessària per a la realització de les Pràctiques
Externes •Realitzar
sessions informatives amb estudiants i tutors acadèmics prèvies a l'estada en
pràctiques de l'estudiant. •Donar suport
i coordinar els tutors/es acadèmics •Mantenir
contactes i reunions amb els responsables dels programes de pràctiques de les
entitats col•laboradores •Recollir els
suggeriments de tots els agents implicats en les Pràctiques, directament i a
través de l'enviament d'enquestes de satisfacció •Emplenar les
actes acadèmiques amb les qualificacions comunicades pels tutors/es •Revisar el
procés PR-FEE-010 i proposar-ne la seva modificació, si escau •Rendir
comptes davant de la Junta de Facultat B. Tutors/es acadèmics de la Facultat d'Economia i Empresa Els tutors/es
acadèmics, professorat de la FEE, s'encarreguen de tutoritzar els estudiants
assignats per la coordinació durant tota l'estada. El tutor/a ha de: •Realitzar un
mínim de dues reunions presencials amb l'estudiant durant la seva estada en
pràctiques •Realitzar un
mínim de dues reunions presencials amb el tutor/a de l'entitat col.laboradora a
la seu de l'entitat •Comunicar a
la coordinació de pràctiques qualsevol incidència que requereixi del seu
coneixement, o qualsevol canvi respecte a les característiques inicials del
projecte formatiu. •Qualificar
l’estudiant en funció dels criteris fixats en aquesta guia docent (a partir de
la valoració facilitada per l'entitat col.laboradora, la valoració de l'informe
final de l'estudiant i la valoració del compliment i actitud de l'estudiant
durant el desenvolupament de les pràctiques) •Traslladar
tota la documentació derivada de la qualificació de l'estudiant a la
coordinació de pràctiques •Realitzar un
informe de seguiment sobre la coordinació que s'ha realitzat amb cada una de
les entitats col.laboradores C. Tutors/es de les entitats col•laboradores El tutor/a de
l'entitat col•laboradora s'encarrega del seguiment de l'estudiant assignat
durant tot el període d'estada de l'estudiant en la seva entitat respectant el
projecte formatiu acordat. El tutor/a de l'entitat col.laboradora ha de: •Facilitar el
desenvolupament personal i professional de l’estudiant •Reunir-se
amb el tutor acadèmic, a la seu on l'estudiant desenvolupa les pràctiques, com
a mínim en dues ocasions. •Comunicar al
tutor acadèmic qualsevol aspecte que es consideri rellevant en el
desenvolupament de les pràctiques, especialment qualsevol canvi en el projecte
formatiu acordat o desplaçaments de l'estudiant de la seu de pràctiques
informada. •Realitzar un
informe final sobre l'estudiant que inclou una valoració explícita de les
competències previstes en les Pràctiques Externes. Aquest informe es comentarà
en la darrera reunió amb el tutor/a acadèmic. •Respondre
una enquesta de satisfacció D. Estudiants L'estudiant, amb
l'objectiu de fer possible el correcte seguiment i coordinació de les seves
pràctiques, ha de: •Conèixer el
funcionament i calendari de les Pràctiques •Assistir a
les sessions informatives •Complir amb
les obligacions derivades del procés de signatura del seu conveni •Desenvolupar
les tasques que li siguin encomanades durant la seva estada en pràctiques •Informar
puntualment el seu tutor/a acadèmic de qualsevol aspecte que consideri
rellevant per al seu aprenentatge •Informar el
seu tutor/a acadèmic de qualsevol modificació respecte al previst al conveni
signat (tasques, tutor/a, horari...), especialment si s'ha de desplaçar de la
seva seu durant les pràctiques. •Assistir a
les reunions presencials amb el seu tutor/a acadèmic •Realitzar un
informe final de la seva estada en pràctiques •Respondre una enquesta de satisfacció |