Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
| A5 |
Desenvolupar habilitats directives i coneixements tècnics per gestionar la complexitat de la realitat de l'empresa internacional d'una manera social i mediambientalment responsable. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars. |
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes. |
| CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development) |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Conèixer i dominar els elements bàsics tant de la comunicació oral com no verbal així com els suports multimèdia per aconseguir un desenvolupament professional d'èxit en qualsevol activitat relacionada amb la comunicació social.
| | A5 |
Prendre consciència de la importància dels aspectes interculturals en les activitats de comunicació i negociació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
| | CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
| | CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
| | CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Elements que intervenen en la comunicació.
|
|
Anàl.lisi de situacions de comunicació
|
|
Comunicació empresarial
|
|
Comunicació verbal:
Escrita (registres, funcionalitats, us del llenguatge,…)
Oral (veu, to, velocitat, intensitat, us del llenguatge,…)
|
|
Comunicació no verbal (kinèsia, proxèmica,…)
|
|
Característiques interculturals en les relacions empresarials. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
10 |
15 |
25 |
Debats |
|
5 |
10 |
15 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
15 |
23 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves pràctiques |
|
5 |
5 |
10 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció a l'assignatura |
Sessió Magistral |
Explicació teòrica dels continguts de l'assignatura |
Debats |
Argumentació col·lectiva sobre casos teòrico-pràctics |
Presentacions / exposicions |
Exposició en públic on s'apliquin les competències desenvolupades en el curs |
Atenció personalitzada |
Tutories |
Descripció |
Cal contactar al mail nuria.cartana@urv.cat per aclarir qualsevol dubte i/o convenir una cita. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Debats |
|
Argumentació col·lectiva sobre casos teòrico-pràctics |
10% |
Presentacions / exposicions |
|
Exposició final en públic on s'apliquin les competències desenvolupades en el curs |
50% |
Proves pràctiques |
|
Resolució de casos proposats pel professor. |
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en un exercici escrit, amb preguntes teòriques i la redacció d'un test, i també una part d'exposició oral sobre un cas pràctic. |
Bàsica |
John Thill, Courtland Bovee. , Excellence in Business Communication, , 12th Edition. May 2016. , Global Edition. Peason Books
Mary Munter, Lynn Hamilton. , Guide to Managerial Communication: Pearson New International Edition, 10th Edition. Aug 2013., Pearson Books
Richard M. Steers, Luciara Nardon, Carlos J. Sanchez-Runde. , Management across Cultures Developing Global Competencies., 3rd Edition. September 2016, Cambridge University Press
Brian Legget. , Persuasión: la clave del éxito en la comunicación para los negocios. , 2008. , Prentice Hall
|
* Neill, Conor; Mueck, Florian; Leggett, Brian
O'Connor. Effective Evaluation of Spoken Communication: A checklist for evaluating
speaker performance. 06/2010. IESE *Neill, Conor; Leggett, Brian O'Connor, The
Art of Persuasive Communications: Excellent Public Speaking. 03/2010.
IESE |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|