Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Desenvolupar les capacitats en llengua anglesa d'expressar-se oralment i per escrit, així com millorar les habilitats de comprensió auditiva i de lectura, per ser competent en un entorn professional.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Competències professionals |
Tècniques de lideratge (gestió, negociació, informes, reunions)
Tècniques de comunicació (Skype, correu electrònic, telèfon, en persona)
Treball de recerca (Com sol · licitar, crear un CV, entrevista de feina)
Gestió del vocabulari especialitzat
|
El curs inclourà vocabulari de: |
Macroeconomia
Mercats financers
Entitats empresarials
Comptabilitat |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
21 |
35 |
56 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
10 |
15 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del curs |
Sessió Magistral |
Introducció de continguts, pràctica, resolució de problemes i interacció |
Presentacions / exposicions |
Els estudiants hauran de realitzar una presentació davant de la classe sobre un tema previ seleccionat |
Atenció personalitzada |
L'estudiant pot discutir problemes relacionats amb la classe amb l'instructor durant les hores d'oficina |
Descripció |
Els estudiants poden concertar sessions de tutoria amb el professor/a per debatre problemes relacionats amb els continguts. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable pel funcionament correcte de les sessions de tutoria |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Els estudiants hauran de fer treballs en grup i exposar-los davant de la classe. |
30% |
Proves mixtes |
|
Examen final o similar. |
40% |
Altres |
|
<p>Un document amb tota la feina realitzada per l'estudiant, més la seva assistència presencial.</p> |
30% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
<p>A la segona convocatòria els estudiants tindran un únic examen que valdrà un 100% de la nota. </p> |
Bàsica |
, Longman Business English Dictionary, Murphy, Michael; Mascull, Bill, Pearson Education Limited, 2000
, Oxford Dictionary of Business English, Tuck, Allene, Oxford University Press, 1993
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL/16675105 | TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ/16675106 | LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS/16675108 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|