Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A8 |
Utilitzar les tècniques quantitatives avançades per desenvolupar un projecte de recerca en l'àmbit dels mercats internacionals (especialitat investigació) |
| A9 |
Analitzar aspectes innovadors i rellevants de les noves aportacions teòriques en el camp de l'economia internacional que permetin desenvolupar un treball de recerca d'acord amb els reptes que afronta aquesta disciplina acadèmica (especialitat investigació). |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars. |
| CT8 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A8 |
Saber seleccionar i aplicar les tècniques matemàtiques i economètriques avançades a la resolució de problemes concrets.
| | A9 |
Aprendre a prendre decisions i proposar solucions apropiades basant-se en els principals models teòrics subjacents en els diversos àmbits específics de la investigació.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
| | CT8 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1-Josc estàtics |
- Definició.
- Representació en forma normal dels jocs estàtics.
- Solucions de josc estàtics en estratègies pures.
- Solucions amb estratègies mixtes.
- Aplicacions reals: evolució estable, competència entre empreses, sistemes de votació. |
2- Jocs dinàmics |
- Definició.
- Representació en forma extensiva.
- Representació en forma normal.
- Solucions.
- Jocs repetits.
- Aplicacions reals: creències, jocs de cites, reputació, competència entre empreses, sistemes de votació. |
3- Jocs cooperatius |
- Definició.
- Representació.
- Prinicipals solucions.
- Aplicacions reals: bancarrota, repartiment de costos, repartiment de ventas on-line. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
39 |
54 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
5 |
0 |
5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
Proves orals |
|
2 |
0 |
2 |
Proves pràctiques |
|
4 |
6 |
10 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets.
|
Descripció |
Les tutories es realitzaran al despatx del professor. L'horari d'atenció es comunicarà el primer dia de classe. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
1 Prova escrita que demostri l'assoliment dels conceptes treballats. |
30% |
Proves orals |
|
1 Prova oral que demostri la capacitat d'assolir conceptes de manera autònoma. |
30% |
Proves pràctiques |
|
4 Butlletins d'exercicis sobre exercicis teorico-pràctics del temari. |
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En la segona convocatòria l'alumne haurà de realitzar un examen final del contingut global de l'assignatura. La seva qualificació representarà el 100% de la nota. |
Bàsica |
atsumoto, Akio, Game theory and its applications, , Springe, 2016
Dutta, P., Strategies and Games: Theory And Practice, , MIT, 1999
Myerson, R., Game theory. Analysis of Conflict, , Harvard university press, 2013
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|