Type A
|
Code |
Competences Specific | | A8 |
Utilitzar les tècniques quantitatives avançades per desenvolupar un projecte de recerca en l'àmbit dels mercats internacionals (especialitat investigació) |
| A9 |
Analitzar aspectes innovadors i rellevants de les noves aportacions teòriques en el camp de l'economia internacional que permetin desenvolupar un treball de recerca d'acord amb els reptes que afronta aquesta disciplina acadèmica (especialitat investigació). |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A8 |
Saber seleccionar i aplicar les tècniques matemàtiques i economètriques avançades a la resolució de problemes concrets.
| | A9 |
Aprendre a prendre decisions i proposar solucions apropiades basant-se en els principals models teòrics subjacents en els diversos àmbits específics de la investigació.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
1-Josc estàtics |
- Definició.
- Representació en forma normal dels jocs estàtics.
- Solucions de josc estàtics en estratègies pures.
- Solucions amb estratègies mixtes.
- Aplicacions reals: evolució estable, competència entre empreses, sistemes de votació. |
2- Jocs dinàmics |
- Definició.
- Representació en forma extensiva.
- Representació en forma normal.
- Solucions.
- Jocs repetits.
- Aplicacions reals: creències, jocs de cites, reputació, competència entre empreses, sistemes de votació. |
3- Jocs cooperatius |
- Definició.
- Representació.
- Prinicipals solucions.
- Aplicacions reals: bancarrota, repartiment de costos, repartiment de ventas on-line. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
12 |
42 |
54 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
5 |
0 |
5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
Proves orals |
|
2 |
0 |
2 |
Proves pràctiques |
|
4 |
6 |
10 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Description |
Les tutories es realitzaran al despatx del professor. L'horari d'atenció es comunicarà el primer dia de classe. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
1 Prova escrita que demostri l'assoliment dels conceptes treballats. |
60% |
Proves orals |
|
1 Prova oral que demostri la capacitat d'assolir conceptes de manera autònoma. |
30% |
Proves pràctiques |
|
Activitats sobre exercicis teorico-pràctics del temari. |
10% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
A la segona convocatòria l'alumne haurà de realitzar un examen final del contingut global de l'assignatura. La seva qualificació representarà el 100% de la nota. |
Bàsica |
|
Atsumoto, Akio, Game theory and its applications, , Springe, 2016 Dutta, P., Strategies and Games: Theory And Practice, , MIT, 1999 Myerson, R., Game theory. Analysis of Conflict, , Harvard university press, 2013
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|