Els
agents implicats en la coordinació i seguiment de les Pràctiques
Externes de la Facultat d'Economia i Empresa són: A. L'equip de coordinació de pràctiques externes L'equip
de coordinació està format per la Coordinadora de Pràctiques Externes i Borsa
de Treball de la FEE i la Responsable de Pràctiques Externes curriculars, i
s'encarrega de: •Organitzar
els mecanismes de captació i selecció d’entitats col•laboradores •Fixar
tots els terminis dels diferents procediments vinculats a les Pràctiques
Externes •Realitzar
sessions informatives per als estudiants prèvies a la matrícula de Pràctiques
Externes •Revisar
els perfils i les activitats previstes en cada lloc de pràctiques sol.licitat
per les entitats col.laboradores •Assignar
un tutor/a acadèmic a cada estudiant •Sol.licitar
i generar la documentació necessària per a la realització de les Pràctiques
Externes •Realitzar
sessions informatives amb estudiants i tutors acadèmics prèvies a l'estada en
pràctiques de l'estudiant. •Donar
suport i coordinar els tutors/es acadèmics •Mantenir
contactes i reunions amb els responsables dels programes de pràctiques de les
entitats col•laboradores •Recollir
els suggeriments de tots els agents implicats en les Pràctiques, directament
i a través de l'enviament d'enquestes de satisfacció •Emplenar
les actes acadèmiques amb les qualificacions comunicades pels tutors/es •Revisar
el procés PR-FEE-010 i proposar-ne la seva modificació, si escau •Rendir
comptes davant de la Junta de Facultat B. Tutors/es acadèmics de la Facultat d'Economia i Empresa Els
tutors/es acadèmics, professorat de la FEE, s'encarreguen de tutoritzar els
estudiants assignats per la coordinació durant tota l'estada. El tutor/a ha
de: •Realitzar
un mínim de dues reunions presencials amb l'estudiant durant la seva estada
en pràctiques •Realitzar
un mínim de dues reunions presencials amb el tutor/a de l'entitat
col.laboradora a la seu de l'entitat •Comunicar
a la coordinació de pràctiques qualsevol incidència que requereixi del seu
coneixement, o qualsevol canvi respecte a les característiques inicials del
projecte formatiu. •Qualificar
l’estudiant en funció dels criteris fixats en aquesta guia docent (a partir
de la valoració facilitada per l'entitat col.laboradora, la valoració de
l'informe final de l'estudiant i la valoració del compliment i actitud de
l'estudiant durant el desenvolupament de les pràctiques) •Traslladar
tota la documentació derivada de la qualificació de l'estudiant a la
coordinació de pràctiques •Realitzar
un informe de seguiment sobre la coordinació que s'ha realitzat amb cada una
de les entitats col.laboradores C. Tutors/es de les entitats col•laboradores El
tutor/a de l'entitat col•laboradora s'encarrega del seguiment de l'estudiant
assignat durant tot el període d'estada de l'estudiant en la seva entitat
respectant el projecte formatiu acordat. El tutor/a de l'entitat
col.laboradora ha de: •Facilitar
el desenvolupament personal i professional de l’estudiant •Reunir-se
amb el tutor acadèmic, a la seu on l'estudiant desenvolupa les pràctiques,
com a mínim en dues ocasions. •Comunicar
al tutor acadèmic qualsevol aspecte que es consideri rellevant en el
desenvolupament de les pràctiques, especialment qualsevol canvi en el
projecte formatiu acordat o desplaçaments de l'estudiant de la seu de
pràctiques informada. •Realitzar
un informe final sobre l'estudiant que inclou una valoració explícita de les
competències previstes en les Pràctiques Externes. Aquest informe es
comentarà en la darrera reunió amb el tutor/a acadèmic. •Respondre
una enquesta de satisfacció D. Estudiants L'estudiant,
amb l'objectiu de fer possible el correcte seguiment i coordinació de les
seves pràctiques, ha de: •Conèixer
el funcionament i calendari de les Pràctiques •Assistir
a les sessions informatives •Complir
amb les obligacions derivades del procés de signatura del seu conveni •Desenvolupar
les tasques que li siguin encomanades durant la seva estada en pràctiques •Informar
puntualment el seu tutor/a acadèmic de qualsevol aspecte que consideri
rellevant per al seu aprenentatge •Informar
el seu tutor/a acadèmic de qualsevol modificació respecte al previst al
conveni signat (tasques, tutor/a, horari...), especialment si s'ha de
desplaçar de la seva seu durant les pràctiques. •Assistir
a les reunions presencials amb el seu tutor/a acadèmic •Realitzar
un informe final de la seva estada en pràctiques •Respondre
una enquesta de satisfacció |