Codi |
|
A14 |
Redacció de documentació tècnica (plecs de condicions, pressupostos...). |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
Objectius |
Competències |
Assolir un nivell bàsic de llengua francesa, en una doble perspectiva de comprensió i comunicació (oral i escrita). |
A14
|
B1 B4
|
C1
|
Utilitzar la llengua francesa en la comunicació oral i escrita. |
A14
|
B4
|
C1
|
Reconèixer i utilitzar correctament els adjectifs possessis i els adjectifs démonstratifs. |
|
B1 B4
|
C1
|
Reconèixer i saber utilitzar els articles définis, indéfinis, partitifs et contractés. |
|
B1 B4
|
C1
|
Reconèixer i saber utilitzar adverbes i prépositions de lieu et de quantité. |
|
B1 B3
|
C1
|
Reconèixer i utilitzar de forma correcta els nombres cardinaux, ordinaux, fractions et pourcentages. |
|
B1 B3
|
C1
|
Reconèixer i saber utilitzar el pronoms personnels: sujet, objet direct et objet indirect. |
|
B1 B4
|
C1
|
Reconèixer i saber utilitzar els verbs: 1er groupe (-ER), 2e groupe (finir, remplir, fournir, choisir,...) et 3e groupe (avoir, être, repondre, entendre, attendre, vouloir, voir, recevoir, pouvoir, falloir, faire, dire, devoir, mettre, prendre et composés, suivre,venir, partir, sortir, tenir et verbes en -UIRE); présent d'indicatif, impératif, imparfait, passé composé (auxiliaire être ou avoir) participes passés, futur simple (régulier et irrégulier). |
|
B1 B3 B4
|
C1
|
Reconèixer i saber utilitzar el vocabulari de les mesures, quantités, formes, matériaux et textures. |
|
B1 B4
|
C1
|
Reconéixer i utilitzar de forma correcta el lèxic de les présentations, vocabulaire sur sciences et thechniques (le téléphone, la communication: télécopie, minitel, informatique et ordinateur, magnétoscope) et lexique des textes sur l'énergies renouvelables. |
|
B1 B4
|
C1
|
Tema |
Subtema |
Lexic |
les présentations, vocabulaire sur sciences et techniques, le téléphone, la communication: télécopie et le minitel, informatique et ordinateur, les modes d'emploi, lexique des textes sur les énergies renouvelables. |
Punts gramaticals |
les articles, les adverbes de quantite, les adjectifs possessifs, les adjectifs démonstratifs, les nombres, les pronoms personnels, les prépositions de liue, verbes. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
29 |
29 |
58 |
Presentacions / exposicions |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
26 |
30 |
56 |
Debats |
|
3 |
3 |
6 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
20 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
5 |
7 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del programa i metodologia. |
Sessió Magistral |
Explicació de conceptes teòrics sobre la llengua francesa. |
Presentacions / exposicions |
L'alumne haurà de fer una breu exposició oral d'un tema determinat, prèvia preparació a classe i a casa. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Realització d'exercicis pràctics per tal de dur a terme l'aplicacició dels conceptes teòrics treballats a classe. Realització d'audicions en francés. |
Debats |
Els alumnes participaran en debats sobre temes escollits que es faran a classe per tal de exercitar l'expressió oral. |
Resolució de problemes, exercicis |
Realització d'exercicis de comprensió i d'expressió escrita. |
|
Sessió Magistral |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Descripció |
Pots posar-te en contacte amb mi a través del correu electrònic immaculada.rius@urv.net o bé al despatx 351. |
|
|
Descripció |
Pes |
Presentacions / exposicions |
L'expressió oral i la coherència de les idees expressades. |
10% |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
El reconeixement i l'ús correcte de les unitats de la llengua francesa treballades a classe. |
10% |
Debats |
L'expressió oral i la coherència de les idees expressades. |
10% |
Resolució de problemes, exercicis |
La comprensió escrita de textos francesos de la meteixa dificultat dels treballats a classe. L'expressió escrita en general. |
20% |
Proves objectives de preguntes curtes |
La correcció de la resposta donada a les preguntes plantejades |
40% |
Altres |
La comprensió oral d'enregistraments o lectures. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
A l'hora d'avaluar es tindran en consideració els textos o exercicis d'expressió i comprensió escrita que l'alumne hagi presentat per a ser corregits per la professora. |
Bàsica |
H. Mink, Dictionnaire Technique. Diccionario Técnico Français-Espagnol/ Espagnol-Français, Herder, 2000
Grégoire, M; Thiévenaz, O., Grammaire progressive du français avec 600 exercices, Niveau Débutant-Niveau Intérmediaire, CLE Internacional, 2003
|
|
Complementària |
, Sciences et Avenir, ,
|
|
|
Altres comentaris |
Es recomana fer lectura de textos o revistes en francès -tot fent lectura en veu alta d'alguns fragments- així com fer audicions en francès: música, emisores de ràdio, televisió, etc. |
|