Codi |
|
A7 |
Conèixer productes tecnològics i tendències de la tecnologia, associats al segment del mercat. |
A9 |
Redactar documentació tècnica. |
A11 |
Aplicar metodologies per a l'Enginyeria del Software. |
A18 |
Analitzar, dissenyar i desenvolupar sistemes de temps real. |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B8 |
Sensibilització pels temes vinculats al medi ambient. |
B9 |
Planificació i organització. |
B14 |
Capacitat d'anàlisi i síntesi. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C4 |
Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |
Objectius |
Competències |
Conèixer el sistema fonològic de la llengua anglesa de manera general (introducció) |
A7
|
|
C5
|
Sensibilitzar l'alumne sobre la importància de la pronunciació en l'adiquisició de l'anglès |
A7 A11
|
|
|
Descriure detalladament persones, coses, l'entorn i situations diverses. |
A7
|
B3
|
|
Narrar en seqüències coherents, esdeveniments i fets presents, passats i futurs. |
A7
|
B3 B9
|
|
Argumentar i contra-argumentar donant opinions, raonaments i justificacions per tal de convèncer. |
A7 A18
|
B3 B4 B6 B8 B9
|
C2
|
Utilitzar eficaçment material de consulta tant per trobar informació (diccionaris, enciclopèdies…) com per millorar les seves capacitats de comprensió i expressió (pàgines web, recursos informàtics…) |
A18
|
B1
|
C2
|
Redactar documents (cartes, e-mails, anuncis, CV, etc) amb el format, vocabulari i expressions adequades a cadascún. |
A9
|
B3 B7 B14
|
C1 C4
|
Tema |
Subtema |
Infotech Units 1-5 |
Computers today: description of a computer; types; uses of PCs at work,school, etc; applications; buying/recomending a PC.
Grammar: present simple passive, compound adjectives, relative clauses.
Vocabulary: computers in education, medicine, entertainment, etc; basic terminology; acronyms; prefixes. |
Infotech Units 6-9 |
Input/output devices: different input devices (scanner, monitor, printer, keyboard functions, mouse); describing devices; advertisements.
Grammar: describing function, comparatives and superlatives, imperative, advice.
Vocabulary: symbols and keys, mouse actions, suffixes, persuasive words,monitors, printers, digital cameras. |
Infotech Units 14-15 |
Basic software: operating systems, graphical user interface, word processing, Windows, cut and paste, word processors.
Grammar: countable and uncountable words, reducing sentences, sequencers.
Vocabulary: operating systems, GUIs, WP programs. |
Infotech Unit 18 |
Faces of the Internet: what's the Internet? Internet software (e-mail, web browser, newsreader, etc); Internet applications; e-mail format and function.
Grammar: be going to + infinitive.
Vocabulary: modem, newsgroup, IRC, Telnet, FTP, HTML, hypertext, URL, etc. |
Infotech Units 19-22 |
Creative software: graphics and design, tool palette, desktop publishing, fonts, web design, multimedia, computers for newspapers, a typical home page.
Grammar: gerunds, affixation, conversion, compounding, modal verbs, conditionals.
Vocabulary: graphics (patterns, dithering, scaling, rendering, etc), DTP packages, web design (HTML tag, etc), multimedia PC (file formats: .htm, .gif, etc). |
Infotech Unit 26 |
Jobs in computing: a job interview, job advertisements, personal qualities and professional skills, applying for a job.
Grammar: for, since, ago; past simple and present perfect.
Vocabulary: jobs, skills, qualities. |
Infotech Units 28-30 |
Computers tomorrow: Internet issues, a computer network, palmtops. Security and privacy on the net, new products.Discussing computer crime; advantages and limitations of handheld computers.
Grammar: making predictions, future continuous, future perfect, may/might/could + infinitive.
Vocabulary: Internet security, new technologies. |
Grammar 1 |
Routine vs moment of speaking, general activities vs current projects, permanent vs temporary (present simple or continuous), ever/never + p. perfect or simple past; simple past vs present perfect; present perfect and continuous/past perfect; sequences. |
Grammar 2 |
Future forms: present continuous, going to future, present simple, will future, future continuous, future perfect, future perfect continuous. |
Grammar 3 |
Revision of conditionals: zero, first second, third. Infinitive vs gerund. Tense changes. Making suggestions:different ways. |
Grammar 4 |
Modal verbs: obligation, no obligation, permission, speculating about the future/present. |
Grammar 5 |
Reported speech: uses, structure of sentences in the different tenses, reporting verbs |
Grammar 6 |
The passive: uses, form, tenses. |
Documents |
Curriculum Vitae, letter of application, job advertisements, making/replying to enquiries, e-mail, giving advice and solutions to problems, advice about uses of computers, recomending a PC. |
Listenings |
Conversations, speeches, opinions, instructions, etc. Taking notes during a listening, completing conversations. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
29 |
29 |
58 |
Treballs |
|
5 |
10 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
20 |
30 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
0 |
1 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. Evaluació per conèixer el nivell dels alumnes. Repàs de temes puntuals que l'alumne ha de dominar. |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts de l'assignatura; aclaració de dubtes. |
Treballs |
Treballs escrits. Descripcions, narrativa, cartes, anuncis, CV, resums de listenings, etc. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució d'exercicis pràctics de gramàtica i vocabulari específic relacionat amb la teoria desenvolupada a les sessions magistrals. |
|
Sessió Magistral |
Treballs |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Hores setmanals de permanència de la professora al seu despatx per atendre els alumnes i solucionar qualsevol dubte relacionat amb l'assignatura. Es recomana a l'alumne venir a consultar qualsevol dubte que no ha pogut o volgut aclarir en l'aula per diferents motius: enfermetat o altres motius pels que ha hagut de faltar a classe. Problemes de nivell: necessitat de exercicis adicionals etc. Una dificultat específica com pot ser: pronunciació, dificultat per redactar.
En relació amb la prova final de l'assignatura, poden sorgir dubtes que es poden consultar durant les últimes hores de classe o en l'horari de despatx. Tanmateix, es preveu atenció personalitzada per a la revisió de la prova final. |
|
|
Descripció |
Pes |
Proves de desenvolupament |
La prova final de juny inclou un exercici de redacció (narració, opinió, carta, etc). |
35-40% sobre el % de la prova final |
Proves objectives de preguntes curtes |
Prova final al juny consistent en preguntes curtes sobre gramàtica, vocabulari, etc, relacionades amb la materia teòrica. |
90% |
Altres |
Treballs entregats a classe. Redaccions, cartes, CV, resums, etc. Treballs individuals fets a classe o a casa. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
|