Codi |
|
A7 |
Conèixer productes tecnològics i tendències de la tecnologia, associats al segment del mercat. |
A9 |
Redactar documentació tècnica. |
A11 |
Aplicar metodologies per a l'Enginyeria del Software. |
A18 |
Analitzar, dissenyar i desenvolupar sistemes de temps real. |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B8 |
Sensibilització pels temes vinculats al medi ambient. |
B9 |
Planificació i organització. |
B14 |
Capacitat d'anàlisi i síntesi. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C4 |
Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |
Objectius |
Competències |
Conèixer el sistema fonològic de la llengua anglesa de manera general (introducció) |
A7
|
|
C5
|
Sensibilitzar l'alumne sobre la importància de la pronunciació en l'adiquisició de l'anglès |
A7 A11
|
|
|
Descriure detalladament persones, coses, l'entorn i situations diverses. |
A7
|
B3
|
|
Narrar en seqüències coherents, esdeveniments i fets presents, passats i futurs. |
A7
|
B3 B9
|
|
Argumentar i contra-argumentar donant opinions, raonaments i justificacions per tal de convèncer. |
A7 A18
|
B3 B4 B6 B8 B9
|
C2
|
Utilitzar eficaçment material de consulta tant per trobar informació (diccionaris, enciclopèdies…) com per millorar les seves capacitats de comprensió i expressió (pàgines web, recursos informàtics…) |
A18
|
B1
|
C2
|
Redactar documents (cartes, e-mails, anuncis, CV, etc) amb el format, vocabulari i expressions adequades a cadascún. |
A9
|
B3 B7 B14
|
C1 C4
|
Tema |
Subtema |
Dossier que compila unitats temàtiques que treballen la competència de l'ús de la llengua, la comprensió lectora, la comprensió oral, l'expressió escrita i l'expressió oral. |
La temporització es lliura a principi de curs via Moodle. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
29 |
29 |
58 |
Treballs |
|
5 |
10 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
20 |
30 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
0 |
1 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. Evaluació per conèixer el nivell dels alumnes. Repàs de temes puntuals que l'alumne ha de dominar. |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts de l'assignatura; aclaració de dubtes. |
Treballs |
Treballs escrits. Descripcions, narrativa, cartes, anuncis, CV, resums de listenings, etc. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució d'exercicis pràctics de gramàtica i vocabulari específic relacionat amb la teoria desenvolupada a les sessions magistrals. |
|
Sessió Magistral |
Treballs |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
Hores setmanals de permanència de la professora al seu despatx per atendre els alumnes i solucionar qualsevol dubte relacionat amb l'assignatura. Es recomana a l'alumne venir a consultar qualsevol dubte que no ha pogut o volgut aclarir en l'aula per diferents motius: enfermetat o altres motius pels que ha hagut de faltar a classe. Problemes de nivell: necessitat de exercicis adicionals etc. Una dificultat específica com pot ser: pronunciació, dificultat per redactar.
En relació amb la prova final de l'assignatura, poden sorgir dubtes que es poden consultar durant les últimes hores de classe o en l'horari de despatx. Tanmateix, es preveu atenció personalitzada per a la revisió de la prova final. |
|
|
Descripció |
Pes |
Proves de desenvolupament |
Dues presentacions orals |
20% de la nota final |
Proves objectives de preguntes curtes |
Dues proves escrites (midterm exam i final exam) |
75% de la nota final |
Altres |
Treballs entregats a classe. Redaccions, cartes, CV, resums, etc. Treballs individuals fets a classe o a casa. |
5% de la nota final |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
|