DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) INTRODUCCIÓ A L'ANGLÈS TÈCNIC Codi 17111203
Ensenyament
Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions, Especialitat en Telemàtica (2003)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 1.5 3 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
GRAU MESTRE, MARIA CRISTINA
Adreça electrònica mariacristina.grau@urv.cat
Professors/es
GRAU MESTRE, MARIA CRISTINA
Web
Descripció general i informació rellevant Promoure l’adquisició de les quatre destreses bàsiques de la llengua anglesa (speaking, reading, listening and writing), i en especial la destresa de l’EXPRESSIÓ ORAL per tal d’assolir les competències necessàries per comunicar-se de manera eficaç en un context professional i acadèmic. Conèixer les estructures lingüístiques de l’anglès tècnic per facilitar l’accés a textos tècnics i millorar l’expressió escrita.

Competències
Codi  
B1 Capacitat per treballar en equips multidisciplinars.
B3 Capacitat per comunicar-se de forma efectiva en el vocabulari professional i idiomes pertinents.
B4 Capacitat per afrontar l'aprenentatge al llarg de tota la vida professional.
B5 Capacitat per parlar en una llengua estrangera.
B6 Capacitat per parlar i exposar idees en públic de manera efectiva.
C1 Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger.
C4 Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
To develop such English language skills (writing, reading, listening and speaking) that will enrich student’s perspectives while studying engineering. B5
B6
C1
C4
To further develop students’ linguistic competence in the English language and expand their vocabulary so that they feel confident and well equipped for their future work. B3
B6
C1
C4
To stimulate and encourage independent and critical thinking on the part of students. At the end of the course students should have a good grasp of the English language used in the world of industry as well as information technology. B1
B3
B4
B5
B6
C1
C4

Continguts
Tema Subtema
Dossier que compila unitats temàtiques que treballen la competència de l'ús de la llengua, la comprensió lectora, la comprensió oral, l'expressió escrita i l'expressió oral. La temporització es lliura a principi de curs via Moodle.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Sessió Magistral
6 6 12
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
30 45 75
Presentacions / exposicions
1 4 5
Treballs
2 8 10
 
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves objectives de tipus test
2 6 8
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries The teacher explains some basic concepts related to the subjects covered during the course
Sessió Magistral The teacher gives necessary theoretical background and explanations concerning grammar and all the concepts covered in the course.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Students work at class will be based on the following activities:
- translating, comparing translations
- close reading
- listening
- interactive activities
- individual and collective writing.
Presentacions / exposicions Students will be asked to make a short oral presentation on any topic related to the world of telecommunication industry.
Treballs One of the aims of this course is to make the student familiar with the type of language used in the world of industry and information technology. Therefore, they will be asked to write summaries of various articles taken from SPECTRUM magazine.

Atenció personalitzada
 
Presentacions / exposicions
Treballs
Atenció personalitzada
Descripció
In order to improve their English it is important for the student to discuss and analyse with the teacher the types of mistakes they make in the summaries of the articles. Also, students' contribution with the teacher to make their oral presentations clearer and more professional wiil be taken into account when evaluating their work during the course.

Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Dues proves orals 20% de la nota final
Proves objectives de tipus test Dues proves escrites (midterm exam i final exam) 75% de la nota final
Altres

Tasques tipus redacció, resums, emails, CV, ... fetes individualment per l'alumne a classe o a casa.

5% de la nota final
 
Altres comentaris i segona convocatòria


Fonts d'informació

Bàsica Lambert, V. & Murray, E., Everyday Technical English, Harlow: Longman., 2003
Demetriades, Dinos, Information Technology, OUP, 2003
Taylor, Liz, International Express, OUP, 2002
Eastwood, J., Oxford Practice Grammar. (2nd ed. with answers)., Oxford: Oxford University Press., 1999
, Spectrum, ,
Sense especificar autor, Workbook of technical English, Sense especificar editorial, 0

Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
INTRODUCCIÓ A L'ANGLÈS TÈCNIC II/17111212


 
Altres comentaris
Introduction to Technical English II is designed for students at pre-intermediate and intermediate level.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent