Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Coneixements per a la realització de mesuraments, càlculs, valoracions, taxacions, peritatges, estudis, informes, plans de labors i altres treballs anàlegs. |
| A3 |
Coneixement, comprensió i capacitat per aplicar la legislació necessària en l'exercici de la professió d'Enginyer Tècnic Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B8 |
Capacitat de treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Mesura les magnituds més importants del sistema dissenyat, utilitzant prototipus o simulació.
Redacta un informe sobre els resultats i l’acompliment de les especificacions del projecte
| | A3 |
Analitza i dissenya un sistema electrònic integrat en una aplicació industrial.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Analitza i dissenya un sistema electrònic integrat en una aplicació industrial.
| | B8 |
Desenvolupa un projecte multidisciplinar treballat en equip.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
Cas que la proposta sigui un sistema real o simulat.
|
-Estudi previ del sistema real o simulat
-Assaigs i mesures de l'equip per determinar els paràmetres fonamentals del model.
-Estudi d'alguna solució que millori el funcionament de l'equip original.
-En el cas que sigui viable la solució, s'implementarà la millora. En cas contrari serà implementada de manera virtual (Psim, Mathlab ..) |
Cas que la proposta sigui la de construcció d'un equip. |
-Disseny del sistema segons especificacions.
-Assaigs i mesures de l'equip per determinar els paràmetres fonamentals del model. |
• Elaboració d'un informe final sobre les millores obtingudes, ja sigui amb mesures reals com per simulació segons el cas. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Supervisió |
|
6 |
14 |
20 |
Pràctiques a laboratoris |
|
11 |
29 |
40 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
4.5 |
7.5 |
Treballs |
|
1 |
4.5 |
5.5 |
Atenció personalitzada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Supervisió |
Seguiment del treball del grup d'alumnes, aclarint dubtes i fomentant la discussió que afavoreixi la solució de problemes. Permet l'intercanvi d'experiències entre professor i alumne. |
Pràctiques a laboratoris |
Realització pràctica d'un equip electrònic. Analitza, mesura i assaja l'equip construït |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part d'un grup d'alumnes de l'informe final del projecte integrador |
Treballs |
Elaborar una memòria escrita que inclogui una descripció del sistema, justificació dels càlculs realitzats i els resultats de les mesures del sistema final. |
Atenció personalitzada |
L'atenció personalitzada es farà al laboratori mentre es realitza la supervisió del treball, o bé al despatx del professor, dins l'horari de consulta |
Descripció |
L'atenció personalitzada es farà al laboratori mentre es realitza la supervisió del treball, o bé al despatx del professor, dins l'horari de consulta |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Pràctiques a laboratoris |
|
Avaluació contínua del treball del grup en el laboratori |
70 |
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral del treball del projecte desenvolupat |
10 |
Treballs |
|
Elaborar una memòria escrita que inclogui una descripció del sistema, justificació dels càlculs realitzats i els resultats de les mesures del sistema final. |
20 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
L'avaluació de la segona convocatòria es centrarà en la presentació i en la memòria. Es mantindrà el resultat de l'avaluació del treball al laboratori de la primera convocatòria. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ELECTRÒNICA ANALÒGICA/17204109 | AUTOMATITZACIÓ/17204103 | CONTROL AUTOMÀTIC/17204123 | ELECTRÒNICA DIGITAL/17204108 | EQUIPS ELECTRÒNICS/17204112 | INSTRUMENTACIÓ/17204113 | INFORMÀTICA INDUSTRIAL II/17204120 | SISTEMES ELÈCTRICS DE POTÈNCIA/17204226 | ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17204110 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|