Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2 |
Coneixement en matèries bàsiques i tecnològiques, que els capaciti per a l'aprenentatge de nous mètodes i teories, i els doti de versatilitat per adaptar-se a noves situacions. |
| B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B7 |
Capacitat d'organització i planificació en l'àmbit de l'empresa, i altres institucions i organitzacions. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Coneix les tècniques i procediments utilitzats en el disseny i implementació d’un procés d’innovació per part d’una organització
| | B3 |
Identifica i desenvolupa, de forma creativa i autònoma, una idea innovadora
| | B7 |
Coneix com s’organitzen i es gestionen els processos innovadors en una empresa
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
| | C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
| | C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
| | C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Tema |
Subtema |
La innovació en les empreses i les institucions
|
|
La creativitat en les persones i organitzacions
|
|
La vigilància tecnològica
|
|
El procés de transferència de coneixement i tecnologia
|
|
La propietat industrial i intel•lectual
|
|
El projecte com element clau en un procés d’innovació
|
|
Emprenedoria i creació d’empreses
|
|
El sistema d’innovació nacional |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14.5 |
33.5 |
48 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
19 |
23 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
0 |
1 |
Proves mixtes |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Descripció de l'assignatura i el seu desenvolupament durant el curs
|
Sessió Magistral |
Explicació a classe, per part del professor, dels diferents temes i conceptes de l'assignatura |
Presentacions / exposicions |
Presentacions per part dels estudiants de treballs pràctics
|
Atenció personalitzada |
Atenció personalitzada al desptatx o per email. |
Descripció |
Els alumnes que ho desitgin, tindran dret a rebre atenció personalitzada per part dels professors, ja sigui presencialment i/o mitjançant correu electrònic |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Elaboració de treballs pràctics i exposició púiblica dels mateixos |
50 % |
Proves objectives de tipus test |
|
Realització, a l'aula, d'un test |
15 % |
Proves mixtes |
|
Realització d'un examen amb preguntes test i exercicis |
35 % |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria constarà d'un examen que contindrà una part teòrica i supòsits pràctics. |
Bàsica |
|
Bibliografía bàsica: 1. Gestión de la Innovación y la tecnología en la empresa, Ediciones COTEC, 2001 (disponible on-line) 2. Innovación Tecnológica, Ideas básicas, Ediciones COTEC, 2001 (disponible on-line) |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|