Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Capacitat per a la redacció, signatura i desenvolupament de projectes en l'àmbit de l'enginyeria industrial, especialitat en electricitat, que tinguin per objecte la construcció, reforma, reparació, conservació, demolició, fabricació, instal·lació, muntatge o explotació de: estructures, equips mecànics, instal·lacions energètiques, instal·lacions elèctriques i electròniques, instal.lacions i plantes industrials i processos de fabricació i automatització. |
| FB3 |
Coneixements bàsics sobre l'ús i programació dels ordinadors, sistemes operatius, bases de dades i programes informàtics amb aplicació en enginyeria.
|
| FB5 |
Capacitat de visió espacial i coneixement de les tècniques de representació gràfica, tant per mètodes tradicionals de geometria mètrica i geometria descriptiva, com mitjançant les aplicacions de disseny assistit per ordinador.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B4 |
Capacitat per al maneig d'especificacions, reglaments i normes d'obligat compliment. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Assoleix els coneixements necessaris per a la correcte representació d’obres d’edificació residencials, industrials i d’obres d’urbanització i de les seves instal·lacions.
| | FB3 |
Assoleix els coneixements necessaris per a la correcte representació de qualsevol tipus d’instal·lació en dibuix isomètric.
| | FB5 |
Assoleix els coneixements necessaris per a la correcte representació de qualsevol tipus d’instal·lació en dibuix isomètric.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Assoleix els coneixements necessaris per a la correcte representació d’obres d’edificació residencials, industrials i d’obres d’urbanització i de les seves instal·lacions.
| | B4 |
Assoleix els coneixements necessaris per a la correcte representació d’obres d’edificació residencials, industrials i d’obres d’urbanització i de les seves instal·lacions.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
| | C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
1 - Representació d'obres d'edificació.
d'instal·lacions.
|
|
2 - Instal•lacions en habitatges i edificis industrials: Cablejats i fluïts. |
|
3 - Isometria en la representació d’instal•lacions. |
|
4 - Representació d’obres d’urbanització. |
|
5 - Instal•lacions en obres d’urbanització: Cablejats i fluïts. |
|
6 - Representació d’esquemes d’instal•lacions |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Sessió Magistral |
|
2 |
8 |
10 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
9 |
22.5 |
31.5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
20 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
S'explicarà a l'aula el programa del curs: matèria, temporització, avaluació, mitjan materials, programari, etc. |
Sessió Magistral |
Mitjançant classes magistrals s'explicaran breument el conseptes teòrics que figuren en el programa de l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Es desenvoluparan exercicis i treballs a l'aula de CAD, ja sigui en grup o individualment. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Els treballs i exercicis treballats a classe es presentaran per tal de ser avaluats així com es realitzaran exercicis de desenvolupament diferents concptes tractats. |
Atenció personalitzada |
L'alumne sempre podrà requerir del professor les explicacions i consultes oportunes a les hores de classe i d'atenció a l'alumnat |
Descripció |
L'alumne sempre podrà requerir del professor les explicacions i consultes oportunes a les hores de classe i d'atenció a l'alumnat |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
* Treballs sobre instal·lacions en obres d'edificació.
* Treballs sobre instal·lacions en obres d'urbanització.
* Exercici recopilatori |
37.5%
37.5%
25% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per ser avaluat en la segona convocatòria serà obligatori la presentació dels treballs que s'han realitzat durant el curs, ja sigui per primera vegada si aquests no han estat presentats en o en un segon lliurament si s'ha tingut que procedir a la rectificació de les deficiències detectades. Altrament també es realitzarà un exercici recopilatori. |
Bàsica |
|
Apunts de classe i publicacions al moodle. |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|