Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B8 |
Capacitat de treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari. |
| CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Complementa i consolida mitjançant la pràctica els coneixements de la titulació d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Detecta mancances formatives.
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears.
Integra els coneixements teòrics amb les realitats de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a les quals es poden aplicar.
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Coneix i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Sap resoldre un problema en grup.
És capaç de resoldre problemes de forma enginyosa, amb iniciativa i creativitat, tenint en compte els conceptes de l'assignatura.
| | B8 |
Aconsegueix un primer contacte amb una empresa del sector lligat a l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Adquireix experiència de treball en un entorn professional.
Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
| | CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup
Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup
Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
| | CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre home i dones i compren les causes
Identifica els principals problemes ambientals
Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
Cada titulació té assignats un o diversos tutors interns que són els que tutoritzen als estudiants durant la seva estada de pràctiques. Per la seva banda, l'empresa o institució pública es l'encarregada d'assignar la persona o persones que realitzaran les funcions de tutor extern de l'alumne. Pel que fa al procediment de selecció i assignació dels alumnes per realitzar les pràctiques aquest es fa mitjançant l'acord entre l'empresa i l'alumne. Generalment, tot i que de vegades l'alumne contacta directament amb una empresa, les empreses presenten les seves ofertes d'estades en pràctiques i els alumnes interessats s'inscriuen a les ofertes adjuntant el seu currículum. Un cop finalitzat el període d'inscripció l'Oficina de Suport a la Direcció de l'Escola fa arribar els currículums a l'empresa, que contacta amb els estudiants per realitzar una entrevista de selecció. Un cop l'empresa té seleccionat l'alumne acorden els termes de l'estada en pràctiques i es formalitza el conveni en pràctiques. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
2 |
2.5 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
2.5 |
3 |
5.5 |
Presentació i defensa dels treballs de pràctiques externes |
|
1 |
5 |
6 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
129 |
129 |
Memòria |
|
0 |
6 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. Elaboració del currículum. En alguns casos, inscripció manual a l'espai de l'assignatura al Campus Virtual. |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
Lliurament de tasques mitjançant el Campus Virtual (espai moodle de l'assignatura). |
Presentació i defensa dels treballs de pràctiques externes |
L'alumne fa una exposició pública del treball realitzar durant les pràctiques davant un tribunal i respon les seves preguntes. |
Estada de pràctiques |
L'alumne fa un informe on explique les tasques portades a terme durant les pràctiques i la consecució dels objectius formatius. |
Memòria |
|
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
La coordinació i seguiment de l'alumnat es realitzarà a través del tutor de la universitat i del tutor de l'empresa o institució pública. Ambdós tutors es responsabilitzaran de fixar el pla de treball de cada estudiant, fer un seguiment de les pràctiques efectuades i participar en la valoració de les pràctiques de l'estudiant per determinar finalment la seva avaluació. Abans d'iniciar les pràctiques, es convenient que l'alumne s'adreci al seu tutor de la universitat que atendrà consultes individualitzades d'aquells alumnes que requereixin orientació. També és convenient que l'estudiant contacti amb el seu tutor abans de finalitzar les pràctiques per tal d'orientar el treball i defensa del mateix.
|
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
El tutor de l'empresa o institució on s'han realitzat les pràctiques fa un informe de les tasques realitzades per l'alumne i proposa una qualificació. |
30% |
|
Presentació i defensa dels treballs de pràctiques externes |
|
L'alumne fa una exposició pública del treball realitzar durant les pràctiques davant un tribunal i respon les seves preguntes. |
30% |
|
Memòria |
|
L'alumne fa un informe on explique les tasques portades a terme durant les pràctiques i la consecució dels objectius formatius. L'informe ha de tenir aspectes d'autoavaluació. |
40% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La presentació oral pública és obligatoria per fer la mitjana de les notes. També és imprescindible realitzar l'enquesta. |
Bàsica |
, Web de l'assignatura al Campus Virtual (moodle), Cada curs,
, Web de l'ETSE, Permanent amb actualitzacions,
|
Web de l'assigantura al Campus
Virtual (moodle). |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|