Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B5 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Coneix els serveis que ofereix l'Escola i la Universitat, així com l'organització acadèmica de la docència.
Coneix les diferents sortides, atribucions professionals relacionades amb l'enginyeria i les funcions dels diferents col·legis i associacions professionals.
Coneix estratègies per accedir al món laboral.
Coneix les possibilitats de mobilitat acadèmica i professional a nivell estatal i europeu.
Coneix les estratègies i característiques del treball en equip.
Utilitza les tècniques d'expressió oral i escrita adequades, adaptant-les a l'audiència o al tipus de treball.
Coneix com elaborar un currículum vitae i una carta de presentació.
Coneix com preparar una entrevista de feina.
Coneix com dirigir i organitzar una reunió de treball.
| | B5 |
Coneix els aspectes de l'Enginyeria relacionats amb l'ètica i la igualtat de gènere.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
| | C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
| | C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
| | C6 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Tema |
Subtema |
Tema 1. Serveis de l'escola i la universitat |
|
Tema 2. Mobilitat acadèmica i professional |
|
Tema 3. Ciutadania digital |
|
Tema 4. Ètica i igualtat de gènere |
|
Tema 5. Sortides professionals |
|
Tema 6. Entendre el mercat laboral
|
6.1 Demanda laboral, perfils professionals i tendències
6.2. Buscar i trobar informació (jobs openings)
|
Tema 7. Inserció laboral i gestió de la carrera professional.
|
7.1. El CV basat en competències i l'empleabilitat
7.2. Autoavaluació de competències, interessos i motivacions
7.3. Planificació: Networking, imatge, desenvolupament professional i aprenentatge basat en el treball
7.4. Acció: CV, carta de presentació, entrevista i referències
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Sessió Magistral |
|
11 |
19 |
30 |
Seminaris |
|
17 |
69 |
86 |
Presentacions / exposicions |
|
9 |
6 |
15 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
10 |
12 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura: Contingut, pla de treball, funcionament de les classes magistrals i seminaris i sistema d'avaluació.
|
Sessió Magistral |
Conferències que tenen com a objectiu oferir orientació professional i acadèmica als estudiants, dictades per representants dels serveis que ofereix la Universitat, docents especialitzat en temàtiques específiques (igualtat de gènere i ciutadania digital), de representants d'empreses que desenvolupen la seva activitat professional dins del camp laboral de l'enginyeria, i representants dels col·legis professionals. |
Seminaris |
El desenvolupament dels seminaris es divideix en dues parts. En la primera part, de caràcter teòric-pràctic, s'acosta l'alumne al mercat laboral i la gestió de carrera. En la segona, els alumnes faran la presentació i defensa oral del treball en equip (descrit a l'apartat avaluació). |
Presentacions / exposicions |
Els estudiants realitzaran l'exposició oral d'un treball en equip, seguint les pautes específiques establertes en quant a estructuració i format de l'informe, i les guies sobre "com fer una presentació efectiva".
|
Atenció personalitzada |
S'atendran les consultes dels estudiants personalment, a través del correu electrònic i fòrums de discussió del campus virtual. |
Descripció |
S'atendran les consultes dels estudiants personalment, a través del correu electrònic i fòrums de discussió del campus virtual. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
L'estudiant haurà de respondre els qüestionaris en línia (entorn Moodle) corresponents a cada sessió dins del termini establert. |
15% |
Seminaris |
|
L'estudiant elaborarà de manera individual all larg del quadrimestre un pla de carrera (amb inclusió del seu CV i carta de presentació), que li permiti definir el seu projecte acadèmic i professional.
Paral·lelament i en equip, pesentarà un informe escrit, seguint les pautes establertes (presentació i "plagi"), amb la finalitat de desenvolupar competències per al treball en equip i la comunicació escrita. |
50% |
Presentacions / exposicions |
|
L'estudiant realitzarà una exposició oral (en equip) relacionada amb el treball escrit presentat prèviament. |
15% |
Proves mixtes |
|
Prova avaluativa amb preguntes tipus test, preguntes obertes i/o exercicis pràctics que servirà per avaluar els continguts teòric-pràctics relacionats amb els seminaris. |
20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
EXAMEN DE SEGONA CONVOCATÒRIA. S'avaluarà de manera extensiva, amb una prova mixta, els continguts teòric-pràctics de l'assignatura corresponents als seminaris (100% de la nota). No es valora en aquesta convocatòria: els treballs individuals (pla de carrera), el treball en equip i la corresponent presentació oral, els quals únicament es tindran en compte en el període d'avaluació contínua. Important. Durant la realització de les proves d'avaluació (exàmens) l'estudiant no podrà fer servir cap dispositiu de comunicació i transmissió de dades. |
|