Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | EL2 |
Coneixements sobre control de màquines, accionaments elèctrics i les seves aplicacions.
|
| EL7 |
Coneixement aplicat d'electrònica de potència.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B8 |
Capacitat de treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari. |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| EL2 |
Coneix els accionaments elèctrics mes utilitzats en els VE
| | EL7 |
Coneix les topologies convertidores típiques utilitzades en el procés de càrrega i descàrrega de la bateria d’un VE.
Coneix els acumuladors elèctrics mes utilitzats en els VE
Es capaç d’elegir els dispositius electrònics de potencia mes adequats en un VE.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B8 |
Elabora en grup i presenta en públic informes sobre els últims avanços en VE.
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup
Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup
Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes
| | CT5 |
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Tema 1: Panoràmica de l'estat actual de les tecnologies del vehicle elèctric |
|
Tema 2: Impacte socioeconòmic de la industrialització del vehicle elèctric |
|
Tema 3: Arquitectures de distribució de potència elèctrica en els vehicles elèctrics. Principals mòduls constitutius. |
|
Tema 4: Model mecànic del vehicle. |
|
Tema 5: Elements enmagatzemadors d'energia. Sistemes de gestió de bateries. |
|
Tema 6: Convertidors de potència en el vehicle elèctric. |
|
Tema 7: Accionaments elèctrics i tipus de motors en VE |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Sessió Magistral |
|
13 |
26.5 |
39.5 |
Pràctiques de camp/sortides |
|
5 |
0 |
5 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
16 |
17 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
2 |
10 |
12 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Exposició dels contingutts teorics de l'assignatura |
Pràctiques de camp/sortides |
Visites a empreses especialitzades en la fabricació de mòduls electrònics constitutius dels vehicles elèctrics |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part d'un grup d'alumnes d'un treball relacional amb el VE |
Atenció personalitzada |
L'atenció personalitzada es farà a l'aula , o bé al despatx del professor, dins l'horari de consulta |
Descripció |
L'atenció personalitzada es farà a l'aula , o bé al despatx del professor, dins l'horari de consulta |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Pràctiques de camp/sortides |
|
Visites a empreses especialitzades en la fabricació de mòduls electrònics constitutius dels vehicles elèctrics |
20 |
Presentacions / exposicions |
|
Presentació d'un treball realitzat sobre algun dels elements més importants del vehicle elèctric |
30 |
Proves objectives de tipus test |
|
Es resoldrà un qüestionari tipus test sobre els diferents continguts del temari del vehicle elèctric que s'han tractat és les sessions magistrals |
50 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En la segona convocatòria no es podrà tornar a avaluar la visita a les empreses del ram. Només es tornarà a avaluar la presentació del treball, i l'examen tipus test |
Bàsica |
Ali Emadi, Handbook of Automotive Power Electronics and Motor Drives, CRC Taylor & Francis, 2005
Husain, Iqbal , Electric and hybrid vehicles : design fundamentals, CRC Taylor & Francis, 2010
Mehrdad Ehsani, Yimin Gao, Ali Emadi, Modern electric, hybrid electric, and fuel cell vehicles : fundamentals, theory, and design , CRC Press, 2010 -2ª Edició
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
FONAMENTS DE MÀQUINES ELÈCTRIQUES/17214115 | ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17214110 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|