Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | FG1 |
Exercici original que s'ha de fer individualment, presentar-lo i defensar-lo davant un tribunal universitari. Consisteix en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de naturalesa professional en què se sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyaments.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B5 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques. |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| FG1 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica
Elabora una memòria del projecte realitzat.
Defensa públicament al davant d’un tribunal el Treball Fi de Grau.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica
Desenvolupa una correcta metodologia de treball.
Valora l’acompliment dels objectius marcats
Demostra autonomia, maduresa i eficiència
| | B5 |
Valora l’impacte del projecte realitzat
| | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
El
procediment a seguir i tot el referent als TFG a desenvolupar i presentar al
Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica es pot consultar
al següent enllaç: https://sauron.etse.urv.es/public/PROPOSTES/ |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
5 |
0 |
5 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
0 |
1 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
275 |
275 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
17 |
18 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Proposta de Treballs Fi de Grau (TFG) per part dels professors del DEEEA (opcionalment per part de l'alumne). Aquesta proposat es fa a través de la pàgina web del DEEEA, l'enllaç de la qual estarà disponible al moodle i al següent enllaç : https://sauron.etse.urv.es/public/PROPOSTES/
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
El professor realitzarà sessions periòdiques de supervisió del treball fi de grau. El mecanisme de coordinació li serà comunicat pel professor en qüestió. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Assignació de TFG i director, i opcionalment ponent, a un alumne. Aixó el realitza el professor corresponent, que realitzarà la tascas de director i ho fa via telemàtica en l'aplicatiu de gestió de TFG del DEEEA. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
L'alumne va avançant en el desenvolupament del seu treball fins que arriba als objectius associats al seu Treball Fi de Grau. L'alumne ha de realitzar una memòria explicativa i un resum en tres llengües del treball realitzat.
Una vegada revisada la memòria i el resum, el director visarà el TFG per indicar que està llest per ser defensat. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Abans que finalitzi el termini de entrega de TFG (Hi ha 5 convoctòries anuals), l'alumne ha de portar la memòria del TFG i els corresponents resums, per tal que sigui processat electrònicament i carregat al sistema de gestió de TFG del DEEEA.
Posteriorment haurà de defensar el seu projecte de forma oral davant d'un tribunal, que serà el que realitzarà l'avaluació. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
El
director del projecte el supervisa de manera personalitzada; en
funció de les necessitats de la temàtica, del projecte i
l'aprenentatge de l'alumne. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Es defensa el TFG de forma oral davant un tribunal. La valoració del treball està descrita segons la plantilla que es mostra a continuació. |
100 % |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Plantilla Avaluació del Treball Fi de Grau del Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica Accediu al Moodle de l'assignatura per a descarregar el detall de la plantilla d'avaluació, que de forma resumida consisteix en: AVALUACIÓ DE LA MEMÒRIA ESCRITA: 15 % AVALUACIÓ DE LA PRESENTACIÓ ORAL:15 % AVALUACIÓ DE LA REALITZACIÓ DEL TFG: 35 % AVALUACIÓ DEL CONTINGUT DEL TFG: 35 % |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|