Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | FG1 |
Exercici original que s'ha de fer individualment, presentar-lo i defensar-lo davant un tribunal universitari. Consisteix en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de naturalesa professional en què se sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyaments.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B5 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques. |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| FG1 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica
Elabora una memòria del projecte realitzat.
Defensa públicament al davant d’un tribunal el Treball Fi de Grau.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica
Desenvolupa una correcta metodologia de treball.
Valora l’acompliment dels objectius marcats
Demostra autonomia, maduresa i eficiència
| | B5 |
Valora l’impacte del projecte realitzat
| | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
| | CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre home i dones i compren les causes
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
El
procediment a seguir i tot el referent als TFG a desenvolupar i presentar al
Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica (DEEEA) es pot consultar
al següent enllaç: https://sauron.etse.urv.es/public/PROPOSTES/ |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
5 |
0 |
5 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
0 |
1 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
275 |
275 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
17 |
18 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Proposta de Treballs Fi de Grau (TFG) per part dels professors del DEEEA (opcionalment per part de l'alumne). Aquesta proposat es fa a través de la pàgina web del DEEEA, l'enllaç de la qual estarà disponible al moodle i al següent enllaç : https://sauron.etse.urv.es/public/PROPOSTES/
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
El professor realitzarà sessions periòdiques de supervisió del treball fi de grau. El mecanisme de coordinació li serà comunicat pel professor en qüestió. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Assignació de TFG i director, i opcionalment ponent, a un alumne. Aixó el realitza el professor corresponent, que realitzarà la tascas de director i ho fa via telemàtica en l'aplicatiu de gestió de TFG del DEEEA. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
L'alumne va avançant en el desenvolupament del seu treball fins que arriba als objectius associats al seu Treball Fi de Grau. L'alumne ha de realitzar una memòria explicativa i un resum en tres llengües del treball realitzat.
Una vegada revisada la memòria i el resum, el director visarà el TFG per indicar que està llest per ser defensat. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Abans que finalitzi el termini de lliurament del TFG (al menys 2 convoctòries anuals), l'alumne ha de portar la memòria del TFG i els corresponents resums, per tal que sigui processat electrònicament i carregat al sistema de gestió de TFG del DEEEA.
Posteriorment haurà de defensar el seu projecte de forma oral davant d'un tribunal, que serà el que realitzarà l'avaluació (segons unes rúbriques definides pel departament) |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
El
director del projecte supervisa de manera personalitzada el treball desenvolupat per l'alumne; en
funció de les necessitats de la temàtica, del projecte i
l'aprenentatge de l'alumne. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Es defensa el TFG de forma oral davant un tribunal. La valoració del treball està descrita segons la plantilla que es mostra a continuació. |
100 % |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Plantilla Avaluació del Treball Fi de Grau del Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica Accediu al Moodle de l'assignatura per a descarregar el detall de la plantilla d'avaluació, que de forma resumida consisteix en: AVALUACIÓ DE LA MEMÒRIA ESCRITA: 15 % AVALUACIÓ DE LA PRESENTACIÓ ORAL:15 % AVALUACIÓ DE LA REALITZACIÓ DEL TFG: 35 % AVALUACIÓ DEL CONTINGUT DEL TFG: 35 % |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|