Type A
|
Code |
Competences Specific | | IS1 |
Capacitat per desenvolupar, mantenir i avaluar serveis i sistemes de programari que satisfacin tots els requisits de l'usuari i es comportin de forma fiable i eficient, siguin assequibles de desenvolupar i mantenir, i compleixin normes de qualitat, aplicant les teories, principis, mètodes i pràctiques de l'enginyeria de programari.
|
| IS3 |
Capacitat de donar solució a problemes d'integració en funció de les estratègies, estàndards i tecnologies disponibles.
|
| IS4 |
Capacitat d'identificar i analitzar problemes i dissenyar, desenvolupar, implementar, verificar i documentar solucions de programari sobre la base d'un coneixement adequat de les teories, models i tècniques actuals.
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| IS1 |
Entén les tècniques específiques de programació d’aplicacions mòbils i encastades
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
Coneix les principals arquitectures, components i àmbits d’aplicació dels microcontroladors, dispositius mòbils i de seguretat.
| | IS3 |
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
| | IS4 |
Entén les tècniques específiques de programació d’aplicacions mòbils i encastades
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
Sap presentar, justificar i defensar els desenvolupaments que ha realitzat
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Arquitectures de microcontroladors |
|
Programació de microcontroladors |
|
Arquitectures mòbils |
|
Programació de dispositius mòbils |
|
Dispositius de seguretat |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
28 |
42 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
27 |
57 |
84 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
4 |
5 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
5 |
6 |
Proves pràctiques |
|
1 |
11 |
12 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Classes de teoria per presentar els diferents elements i conceptes que formen l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques en laboratori, de programació de sistemes encastats i dispositius mòbils |
Atenció personalitzada |
Consultes als professors per resoldre problemes i dificultats d'aprenentatge |
Description |
El professor atendrà l'alumne/a per resoldre els problemes i dificultats d'aprenentatge de les matèries i competències de l'assignatura. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Desenvolupament de la pràctica de l'assignatura |
50% |
Proves objectives de tipus test |
|
Qüestionari Moodle sobre conceptes de teoria |
40% |
Proves pràctiques |
|
Presentació/defensa/entrevista de la pràctica desenvolupada |
10% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
A la segona convocatòria la teoria s'avalua amb un qüestionari Moodle i la pràctica oferint un segon termini de lliurament de la mateixa pràctica. |
Bàsica |
Elecia White, Making Embedded Systems: Design Patterns for Great Software, O'Reilly, Oct. 2011
Budi Kurniawan, Android Application Development: A Beginner’s Tutorial, Brainy Software, Feb. 2015
|
|
Complementària |
Jeremy Blum, Exploring Arduino: tools and techniques for engineering wizardry, Wiley, Aug. 2013
Greg Milette, Adam Stroud, Android Sensor Programming, John Wiley & Sons, Jun. 2012
Tyler Moskowite, Android and Arduino, O'Reilly, Sep. 2012
Jeff McWherter, Scott Gowell, Professional Mobile Application Development, Wrox, Sep. 2012
|
|
|
Other comments |
Aquesta assignatura s'imparteix integrament en anglès. |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|