Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | G7 |
Coneixements i capacitats per a la direcció integrada de projectes. |
| TFM1 |
Realització, presentació i defensa, un cop obtinguts tots els crèdits del pla d'estudis, d'un exercici original realitzat individualment davant un tribunal universitari, consistent en un projecte integral d'enginyeria industrial de naturalesa professional en el qual se sintetitzin les competències adquirides en els ensenyaments. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques del seu àmbit temàtic |
| CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació |
| CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars |
| CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| G7 |
Coneix els conceptes principals de la gestió de projectes, i sap aplicar les eines de planificació de projectes.
| | TFM1 |
Integra els coneixements teòrics de diverses matèries en la resolució d'un problema concret.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte.
Genera un document científic en estructura i continguts.
Presenta y defiende el trabajo
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
| | CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa.
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores.
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
| | CT6 |
Desenvolupa l’actitud professional.
Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
El coordinador del TFM organitzarà l'espai Moodle de l'assignatura, amb el fin d'informar dels procediments i facilitar els documents necessaris per als tràmits administratius. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
0 |
2 |
2 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
9 |
9 |
18 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
28.5 |
244.5 |
273 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1.5 |
1.5 |
3 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Els professors elaboraran propostes de TFM i les publicaran a l'espai Moodle de l'assignatura. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Els estudiants matriculats podran escollir el títol i director, i finalment el director farà l'assignació. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
L'alumne desenvoluparà les tasques associades al TFM, sota la supervisió del director. La supervisió implicarà tant reunions periòdiques de seguiment de l'evolució del treball com atenció personalitzada per resoldre dubtes, marcar pautes de treball, orientar l'alumne, etc. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
Un cop el treball estigui completat, l'estudiant elaborarà, també sota la guia del director, la memòria del treball. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
L'estudiant farà una presentació oral del treball realitzat davant d'un tribunal, i contestarà les preguntes dels seus membres. |
Atenció personalitzada |
La supervisió i seguiment implicarà tant reunions periòdiques de seguiment de l'evolució del treball com atenció personalitzada per resoldre dubtes, marcar pautes de treball, orientar l'alumne, etc. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
El director del TFM és el responsable de fer el seguiment de tot el treball de l'estudiant. Inicialment definirà els objectius a complir i orientarà l'alumne respecte als mètodes a emprar, bibliografia bàsica a considerar, eines a utilitzar, etc. Durant la realització del treball realitzarà un seguiment continu del treball realitzat, mitjançant entrevistes personals periòdiques, donant les pautes de treball a l'estudiant, ajudant-lo a superar els problemes que puguin aparèixer i assegurant que es compleixi la planificació temporal prevista. A la part final també supervisarà la redacció de la memòria i la preparació de la presentació oral. El coordinador del TFM organitzarà l'espai Moodle de l'assignatura, amb el fin d'informar dels procediments i facilitar els documents necessaris per als tràmits administratius. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
Un cop el treball estigui completat, l'estudiant elaborarà, també sota la guia del director, un document escrit que detalla tota la feina feta. |
80 |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
L'estudiant farà una presentació oral del treball realitzat davant d'un tribunal, i contestarà les preguntes dels seus membres. |
20 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|