Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Cinemàtica d'un punt i d'un sòlid al pla. |
|
Dinàmica del sòlid.
|
|
Transmissió del moviment. |
|
Vibracions d'un grau de llibertat |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Sessió Magistral |
|
19 |
28 |
47 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
8 |
14 |
22 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
1.5 |
2 |
|
Proves pràctiques |
|
0 |
2 |
2 |
Proves de desenvolupament |
|
0 |
1 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
- Exposició d'objectius
- Planificació de l'assignatura
- Explicació de les proves avaluatories
- Definició de la materia a desenvolupar |
Sessió Magistral |
- Exposició de continguts teòrics a l'aula
- Discusió sobre elements actuals que afectin al contingut teòric de la materia
- Exposició mitjançant recursos audiovisuals d'algunes de les parts teòriques per part del professor |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
- Proposta per part del professor d'exercicis i problemes a resoldre tot aplicant els coneixements teòrics exposats a les sesions magistrals |
Atenció personalitzada |
- Resolució de dubtes de forma individual als alumnes que aixì ho plantegin al despatx d'atenció a l'alumnat |
Descripció |
L'atenció personalitzada es realitzarà en l'horari de consultes establert per el porfessor a principi de curs.
Per alumnes Erasmus, es possible fer una atenció personalitzada en anglès. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves pràctiques |
|
Resolució de problemes de forma individual |
25% |
Proves de desenvolupament |
|
Dos exàmens parcials amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes apresos a classe. |
75%
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
AVALUACIÓ CONTINUADA La nota mínima de la segona prova de desenvolupament (segon examen parcial) és un 3 per poder fer mitja amb les altres proves de l'avaluació continua. Per poder aprovar l'assignatura és necessari una nota mitjana igual o superior a 4 entre les dos proves de desenvolupament i haver entregat un mínim de problemes PBL. SEGONA CONVOCATÒRIA: En la 2ª convocatòria l'alumne s'examinarà del contingut global de l'assignatura en un únic examen (100 % de la nota). En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua i sempre a criteri del professor, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li són favorables, en la nota final de la segona convocatòria. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista |
Bàsica |
Ferdinand P. Beer, Mecanica vectorial para ingenieros ()Dinámica), septima, Mc Graw Hill
Joseph Edward Shigley, Teoria de máquinas y mecanismos , 2ª, Ma Graw Hill
Enrique Sanmiguel, Analisis de Mecanismos Planos, 1ª, Paraninfo
|
|
Complementària |
A. Simon, Fundamentos de teoria de aquinas, 2ª, Bellisco
Hamilton H. Mabie, Mecanismos y dinámica de maquinaria, 2ª, Limusa
Roque Calero Pérez, Fundamentos de Máquinas y Mecanismos, , Mc Graw Hill
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|