Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Cinemàtica d'un punt i d'un sòlid al pla. |
|
Dinàmica del sòlid.
|
|
Transmissió del moviment. |
|
Vibracions d'un grau de llibertat |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Sesión magistral |
|
19 |
28 |
47 |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
8 |
14 |
22 |
Atención personalizada |
|
0.5 |
1.5 |
2 |
|
Pruebas prácticas |
|
0 |
2 |
2 |
Pruebas de desarrollo |
|
0 |
1 |
1 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Actividades introductorias |
- Exposició d'objectius
- Planificació de l'assignatura
- Explicació de les proves avaluatories
- Definició de la materia a desenvolupar |
Sesión magistral |
- Exposició de continguts teòrics a l'aula
- Discusió sobre elements actuals que afectin al contingut teòric de la materia
- Exposició mitjançant recursos audiovisuals d'algunes de les parts teòriques per part del professor |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
- Proposta per part del professor d'exercicis i problemes a resoldre tot aplicant els coneixements teòrics exposats a les sesions magistrals |
Atención personalizada |
- Resolució de dubtes de forma individual als alumnes que aixì ho plantegin al despatx d'atenció a l'alumnat |
descripción |
L'atenció personalitzada es realitzarà en l'horari de consultes establert per el porfessor a principi de curs.
Per alumnes Erasmus, es possible fer una atenció personalitzada en anglès. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Pruebas prácticas |
|
Resolució de problemes de forma individual |
25% |
Pruebas de desarrollo |
|
Dos exàmens parcials amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes apresos a classe. |
75%
|
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
AVALUACIÓ CONTINUADA La nota mínima de la segona prova de desenvolupament (segon examen parcial) és un 3 per poder fer mitja amb les altres proves de l'avaluació continua. Per poder aprovar l'assignatura és necessari una nota mitjana igual o superior a 4 entre les dos proves de desenvolupament i haver entregat un mínim de problemes PBL. SEGONA CONVOCATÒRIA: En la 2ª convocatòria l'alumne s'examinarà del contingut global de l'assignatura en un únic examen (100 % de la nota). En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua i sempre a criteri del professor, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li són favorables, en la nota final de la segona convocatòria. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista |
Básica |
Ferdinand P. Beer, Mecanica vectorial para ingenieros ()Dinámica), septima, Mc Graw Hill
Joseph Edward Shigley, Teoria de máquinas y mecanismos , 2ª, Ma Graw Hill
Enrique Sanmiguel, Analisis de Mecanismos Planos, 1ª, Paraninfo
|
|
Complementaria |
A. Simon, Fundamentos de teoria de aquinas, 2ª, Bellisco
Hamilton H. Mabie, Mecanismos y dinámica de maquinaria, 2ª, Limusa
Roque Calero Pérez, Fundamentos de Máquinas y Mecanismos, , Mc Graw Hill
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|