Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Capacitat per integrar tecnologies, aplicacions, serveis i sistemes propis de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial, en contextos més amplis i multidisciplinaris.
|
| A2 |
Capacitat per dirigir projectes de recerca, desenvolupament i innovació en empreses i centres tecnològics, orientats a la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial, garantint la seguretat per a les persones i béns, la qualitat final dels productes i la seva homologació.
|
| G3 |
Capacitat per aplicar els principis de l'economia i de la gestió de recursos humans i projectes, així com la legislació, regulació i normalització de la informàtica. Específicament en els camps de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Escriu en grup un article científic tipus survey.
Demostra la validesa d'una solució o millora plantejada.
Publicita la investigació en el camp de les tecnologies de la informació.
| | A2 |
Distingeix els entorns en què es realitza la investigació.
Analitza els recursos econòmics, humans i materials necessaris per a la consecució d'un projecte d'investigació.
Planifica les tasques en què es descompon un projecte d'investigació.
Aplica tècniques de direcció i control de projectes.
Vehicula la relació entre universitat, empresa i societat.
| | G3 |
Dissenya el pla de negoci d'una empresa de base tecnològica.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Comunica idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
| | CT6 |
Desenvolupa habilitats per gestionar la carrera professional.
| | CT7 |
Aplica els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Fent recerca |
|
Descrivint la recerca |
|
Publicació de la recerca |
|
Projectes de recerca |
|
Emprenedoria: de l'article a l'empresa |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
Sessió Magistral |
|
10 |
21 |
31 |
Pràctiques a través de TIC |
|
10 |
14 |
24 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
5 |
7 |
12 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
0 |
1 |
Atenció personalitzada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
Proves de desenvolupament |
|
1 |
0 |
1 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
0 |
1 |
Proves pràctiques |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
El professor introduirà el curs i les seves metodologies. També es descriuran les tasques per aprovar l'assignatura. |
Sessió Magistral |
El contingut del curs s'explicarà per mitjà d'una varietat de fonts d'informació i materials, principalment transparències i vídeos. |
Pràctiques a través de TIC |
Consistiran, entre altres, en edició de documents en LaTeX i consulta de bases de dades.
|
Resolució de problemes, exercicis |
Consistirà en la planificació d'una empres a partir d'una idea de recerca. |
Presentacions / exposicions |
Presentació oral del pla de negoci. |
Atenció personalitzada |
Els professors atendran consultes per correu electrònic, pel campus virtual o al despatx en hores convingudes. |
Descripció |
Els professors atendran consultes per correu electrònic, pel campus virtual o al despatx en hores convingudes. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Es presentarà oralment el pla de negoci. |
5% |
Proves de desenvolupament |
|
Es desenvoluparà un pla de negoci que serà avaluat. |
35% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Examen sobre el contingut teòric de la part de recerca. |
30% |
Proves pràctiques |
|
S'avaluaran les pràctiques fetes pels estudiants. |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els estudiants que no superin l'avaluació contínua pactaran, amb el professor i de forma personalizada, quines són les activitats que ha de lliurar per tal d'aprovar en segona convocatòria. |
Bàsica |
M. Cargill, Writing scientific articles, Willey, 2009
VVAA, The LaTeX wikibook, ,
C. Gattis, Business Plan Template: How to Write a Business Plan, Createspace, 2011
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
No hi ha recomanacions específiques. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|