Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Capacitat per conèixer, comprendre i aplicar la legislació necessària durant el desenvolupament de la professió d’enginyer tècnic en Informàtica. |
| A6 |
Capacitat per dissenyar, desenvolupar, avaluar i assegurar l’accessibilitat, ergonomia, usabilitat i seguretat dels sistemes, serveis i aplicacions informàtiques, així com de la informació que gestionen. |
| TFG1 |
Capacitat per realitzar individualment, presentar i defensar un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria en Informàtica de naturalesa professional en què se sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyaments.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Capacitat per resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, autonomia i creativitat. Capacitat per saber comunicar i transmetre els coneixements, habilitats i destreses de la professió d’enginyer tècnic en informàtica. |
| B4 |
Capacitat per manegar especificacions, reglaments i normes d’obligat compliment. |
| B5 |
Capacitat per analitzar i valorar l’impacte social i mediambiental de les solucions tècniques, comprenent la responsabilitat ètica i professional de l’activitat de l’Enginyer Tècnic en Informàtica. |
| B6 |
Capacitat per aplicar els principis i mètodes de qualitat. |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Aplica la legislació adient al projecte.
| | A6 |
Avalua l’accessibilitat, ergonomia i usabilitat de la solució proposada.
Avalua la seguretat de la solució proposada.
| | TFG1 |
Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia.
Utilitza el mètodes i tècniques adients al treball assignat.
Selecciona i aplica una metodologia de treball adequada al projecte.
Avalua l’acompliment dels objectius marcats.
Justifica les competències específiques aplicades en el desenvolupament del projecte.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia.
Proposa solucions creatives e innovadores.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
| | B4 |
S’ajusta a les especificacions, reglaments i nomes aplicables al projecte.
| | B5 |
Avalua l’impacte social i mediambiental de la solució proposada.
Recomana la solució més adient d’acord amb el codi deontològic dels Enginyers Informàtics.
| | B6 |
Avalua la qualitat del projecte d’acord amb els principis i mètodes de qualitat propis de l’enginyeria informàtica.
| | CT1 |
Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera clara i eficaç
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
Procediments establerts per l'Escola d'Enginyeria Tècnica Superior i el Departament d'Informàtica i Matemàtiques. Més informació a la pàgina de Moodle o a la web (http://deim.urv.cat/~tfg). |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
0 |
1 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
15 |
0 |
15 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
269 |
269 |
Seminaris |
|
3 |
0 |
3 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
10 |
11 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
Tutoria |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
Elaboració del treball de fi de grau, la memòria i la presentació |
Seminaris |
Seminaris específics d'assistencia recomanada - Treball amb el tutor |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Presentació i defensa del treball de fi de Grau ante un tribunal |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Criteris i procediments d’avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Presentació i defensa del treball de fi de Grau ante un tribunal. |
100 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Plantilla d'Avaluació del Treball de Fi de Grau del Departament d'Enignyeria Informàtica i Matemàtiques - Originalitat (1 punt) - Feina realitzada (4 punts) - Memòria/Documentació (2 punts) - Defensa/Presentació (3 punts) Es proporciona més informació a la pàgina de Moodle i a la web: http://deim.urv.cat/~tfg/ (en fase beta)
|
Bàsica |
Puig Torné, Juan, Proyectos informáticos, ,
|
Pàgina de Moodle http://deim.urv.cat/~tfg |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|