Tema 2
Qualitat |
Definició. Criteris erronis sobre la qualitat Definició de qualitat en els cuidatges d’infermeria. Objectius, principis i característiques. Implicació en proporcionar qualitat. Conseqüències de la NO qualitat. Garantia sistema d’assegurament de la qualitat. Clients interns i clients externs. Gestió de la qualitat Total (GQT) en l’àmbit de la salut. Gestió estratègica de la qualitat en els serveis sanitaris. |
Tema 4
Planificació de la qualitat |
Planificació de la qualitat
Elaboració de protocols: objectius, característiques, disseny, procés de validació. Protocol: Acollida del malalt a la unitat d’hospitalització.
|
Tema 6
Millora de la qualitat. |
Metodologia orientada en la resolució de problemes: detecció de situacions millorables, priorització de problemes, anàlisi de causes, anàlisi de solucions, aplicació dels canvis, avaluació de les millores i implantació d’un pla de millora de la qualitat. |
Tema 8 |
Glossari
Bibliografia i Internetgrafia
Enllaços
|