Codi |
|
A4 |
Capacitat de fer valer els judicis clínics per assegurar que s’assoleixen els estàndards de qualitat i que la pràctica està basada en l’evidència. |
A13 |
Coneixement rellevant de i capacitat per aplicar teories d’infermeria i pràctica infermera |
A19 |
Coneixement rellevant de i capacitat per aplicar política nacional i internacional. |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a profesional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B8 |
Ser conscient dels diversos rols, responsabilitats i funcions d’una infermera. |
B24 |
Capacitat per una comunicació efectiva (incloent-hi l'ús de tecnologies): amb pacients, famílies i grups socials, inclosos aquells amb dificultats de comunicació. |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
Objectius |
Competències |
1. To improve the student's conversational level of English language |
A13 A19
|
B1 B8
|
C1 C3 C4
|
2.To incorporate specific nursing related vocabulary |
A19
|
B1 B6
|
C1 C3 C4
|
3. To find out the nurse's curriculum and its role in other countries |
A4 A13 A19
|
B1 B8
|
C1 C3 C4
|
4. To understand and manage the concept of International Nursing |
|
B1 B7 B8 B24
|
C1 C3 C4
|
5. To take part in the European Nursing Module exchange program as a "host student" or as a "guest student". |
A4 A13 A19
|
B1
|
C1 C3 C4
|
Tema |
Subtema |
Module 1 |
- English as the common language within the European Union.
- Health related vocabulary.
|
Module 2 |
- Nursing in Europe.
- Nursing Curriculum in other European Universities.
- The nurse's role in other European countries. |
Module 3 |
- International Exchange Programmes offered by the URV School of Nursing.
- The role of the host student within the European Nursing Module.
- The role of the guest student within the European Nursing Module. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
|
Sessió Magistral |
|
10 |
12 |
22 |
Metodologies integrades |
|
12 |
15 |
27 |
Seminaris |
|
8 |
10 |
18 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assessment of the student’s proficiency in English. Introduction to the course, the assignments and the assessment. Setting of working groups |
Sessió Magistral |
Basic Concepts |
Metodologies integrades |
Assesment of a patient using a nursing model. Case studies, problem solving. In groups, or individually. |
Seminaris |
Reading English articles related to health, culture and society.
Listening and comprehension of an English film related to nursing.
|
Atenció personalitzada |
|
|
Metodologies integrades |
Seminaris |
|
Descripció |
Personal attention to help the student achieve a satisfactory report. To guide him /her to acomplish the objectives. |
|
|
Descripció |
Pes |
Metodologies integrades |
A situation which will cover the aims and will encrease knowledge as needed or requiered by the students. |
30% |
Seminaris |
Film and Scientific Article which will guarantee the achievement of the specific aims. |
20% |
Altres |
Attendance and active participation in class. Participating in an International Exchange Program. |
30%
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Glendinning, Eric H; Holmström, B., English in Medicine, 3a ed. Cambridge, 2005, Dubai.
Basterrechea, J. P. et. al, Curso de inglés médico, 1,2,3., Harcourt., 2001, Madrid
Grice, Tony., Oxford English for Careers. Nursing. Students Book., Oxford University Press., 2007. Spain
Spector, R., Cultural Diversity in Health and Illness., Appleton & Lange., 1996 Stamford (CT).
|
|
Complementària |
, Transcultural Nursing Society web page: http://www.tcns.org/, ,
|
|
|
Altres comentaris |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes is necessary to get a qualification |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|