Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l’assignatura, metodologia, objectius, continguts i avaluació. |
Atenció personalitzada |
|
|
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
|
Descripció |
Orientació en la elecció de la situació de millora i seguiment de la solució plantejada. |
|
|
Descripció |
Pes |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, , ,
, , ,
|
-
AAVV. Implantació d’un Pla de Millora de la Qualitat a l’Atenció Primària de Salut. Comissió de Millora de la Qualitat. Barcelona: 1994.
-
COSTA J M. Gestió de la Qualitat en un món de Serveis. Edicions Gestió 2000, SA. Barcelona: 1998.
-
LONGO D R, BOHR D. Métodos Cuantitativos en la gestión de la Calidad. Una guía práctica. SG Editores: 1994.
-
VARO J. Gestión estratégica de la calidad en los servicios sanitarios. Un modelo de gestión hospitalaria. Ediciones Díaz De Santos, SA: 1994.
-
WESORICK B. Estándares de calidad para cuidados de enfermería. Ediciones DOYMA, Barcelona: 1993. |
Complementària |
, , ,
Torralba L,Manzanera R,López M., Acreditació de centres d'atenció hospitalaria aguda a Catalunya Vol.I-II, 2005, Generalitat de Catalunya Departament de salut
, , ,
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|