Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A11 |
Utilitzar el judici clínic en el procés de cuidar i desenvolupar plans de cures per a arribar a els estàndards de qualitat i la pràctica basada en l'evidència. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A11 |
To develop his/her understanding of the influence of historical, philosophical, ethical, economic, political and professional factors on their own and others professional cultures.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
To apreciate the intercultural aspect of the nursing profession in the XXI century and the need to adapt to it.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
|
Tema |
Subtema |
Module I |
- English as the common language
within the European Union
- Health related vocabulary
- The nursing profession |
Module II |
- Making questions
- Illness and symptoms
- Hospital admissions
- A patient's report |
Module III |
- Activities of daily living
- Living healthy
- Communication in nursing |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Sessió Magistral |
|
12 |
18 |
30 |
Seminaris |
|
18 |
22 |
40 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assesment of the student's proficency in English. Introduction to the course , the assignments and the assesment. |
Sessió Magistral |
Basic concepts.
Nursing vocabulary. |
Seminaris |
Reading English articles related to health, culture and society.
Listening and comprehension exercices.
Exercices and practice of the vocabulary related to nursing. |
Atenció personalitzada |
The teacher will solve the students' doubts and questions individually when needed by the students. |
Descripció |
Personal attention to help the students to acomplish the objectives |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
Presentació oral d'un treball d'infermeria relacionat amb els continguts treballats a l'aula. |
40% |
Altres |
|
Prova mixta de vocabulari, redacció i comprensió escrita i oral. |
60% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En la segona convocatòria es farà una prova escrita i oral. |
Bàsica |
Grice, Tony, Oxford English for Careers. Nursing Students book, ultima, Oxford University Press
Glendinning, Eric H; Holmström, B, English in Medicine, ultima, Cambridge
Parkinson Joy, Brooker Chris, Everyday English for international nurses, ultima, Churchil Livingstone
, www.oup.com/elt/global/products/oefc/nursing1, ,
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes and participation is necessary to get a qualification. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|