Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A6 |
Acceptar la responsabilitat del propi aprenentatge i desenvolupament professional. |
| A22 |
Expressar i gestionar les pròpies emocions, les del pacient, famílies i membres de l'equip. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A6 |
Millora el coneixement de si mateix
Identifica elements de canvi i aprenentatge
Aprèn a encarar positivament la vida laboral, forjant actituds de desenvolupament personal i professional
| | A22 |
Millora el coneixement de si mateix
Identifica elements de canvi i aprenentatge
Aprèn a encarar positivament la vida laboral, forjant actituds de desenvolupament personal i professional
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B4 |
Identifica elements de canvi i aprenentatge
Aprèn a encarar positivament la vida laboral, forjant actituds de desenvolupament personal i professional
Pren consciència de les aportacions dels diferents membres per aconseguir el treball en equip
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Tema |
Subtema |
Unitat temàtica I
- El treball
|
. Buscar treball. Inici, manteniment i finalització.
. Curriculum vitae i entrevista professional
. El treball com a font de salut
. El treball com a causa d'alteracions |
Unitat temàtica II
- Desenvolupament personal i professional |
. Anàlisis i autoconeixement
. Del funcionament correcte a l'autorrealització. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
20 |
0 |
20 |
Simulació |
|
16 |
0 |
16 |
Treballs |
|
2 |
20 |
22 |
Atenció personalitzada |
|
6 |
0 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. Condicions de la participació, de l'avaluació i de l'assistència obligatòria. |
Sessió Magistral |
Classe expositiva acompanyada de material didàctic, exemples, anècdotes o problemes. Demanant al grup experiències viscudes, opinions, etc. |
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisis, debat d'un problema, una situació, buscant causes i solucions. |
Simulació |
Role Playing per analitzar situacions i reflexionar sobre comportaments |
Treballs |
L'alumne realitzarà dos treballs: El propi curriculum i un treball individual d'autoconeixements |
Atenció personalitzada |
Atenció a demanda per la seva orientació .
Tutories individuals per l'elaboració del curriculum i el treball |
Descripció |
. Atenció a demanda per la seva orientació
. Tutories individuals per l'elaboració del curriculum i el treball
. S'establirà un horari per a les tutories |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
Obligatòria l'assistència i la participació |
S. Magistral, problemes i simulació: 20% |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Obligatòria l'assistència i la participació |
S. Magistral, problemes i simulació: 20% |
Simulació |
|
Obligatòria l'assistència i la participació |
S. Magistral, problemes i simulació: 20% |
Treballs |
|
Curriculum vitae
Treball individual d'autoconeixement |
40%
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
- La data de presentació dels treballs es comunicará el primer dia de classe, i será al llarg de l'assignatura - L'assistència i participació a classe es obligatòria i representa un 20% de la nota final. La no assistència implica un No Apte en l'assignatura - Segona convocatòria: Si un alumne no ha superat els dos treballs en que s'avalúa l'assignatura, podrá repetir-los. La no assistència implica un no apte |
Bàsica |
Brooks, R Goldstein, S, El poder de la resiliencia. Como lograr el equilibrio, la seguridad y fuerza interior necesarios para vivir en paz, Barcelona Paidós, 2004
Clarson, M, Miedo inteligente. Como aprovechar la tensión que generan las situaciones de riesgos, Barcelona Paidós, 2003
Chalvin, D Eyssette, F, Como resolver los pequeños conflictos en el trabajo, Barcelona Deusto, 2002
Jensen, B, Lo òptimo es posible, Barcelona Gestión 2000, 2005
Lencioni, P, Las cinco disfunciones de un equipo, Barcelona Empresa Activa, 2003
Marquier, A, El poder de elegir o el principio de responsabilidad, Barcelona 6ª edi. Luciérnaga, 2003
Sills, J, Exceso de equipaje, Madrid Neo Person Edic. , 1998
Zelinski, E, Pensar a lo grande, Barcelona Ed. Oniro, 2001
Rovira, A, La buena crisis. Reinventarse uno mismo: la revolución de la conciencia, Barcelona Aguilar, 2009
|
|
Complementària |
|
Estará a disposició de l'alumne un llistat de bibliografia específica |
|
Altres comentaris |
Tenint en compte que l'assistència a l'assignatura és obligatòria, es demana als alumnes que en el cas de no poder assistir, no es matriculin i deixin el lloc a altres alumnes. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|