Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Intoduction to International Nursing. |
English as the common language within the European Union. |
Module 1. Health related vocabulary. |
1.1 The hospital.
1.2 Health professionals.
1.3 Vital signs.
1.4 Signs and symptoms.
1.5 Hygiene.
1.6 Medication.
1.7 Nutrition.
1.8 Accidents and emergencies.
1.9 Caring for the elderly.
1.10 Nursing procedures.
1.11 Alternative treatments |
Module 2. The Nursing Process. |
2.1 Nursing Theorists and models.
2.2 Virginia Henderson and Jean Watson. |
Module 3. Nursing research. |
3.1 Research and abstracts.
3.2 Translations.
|
Module 4. Mobility |
4.1 European Nursing Module Network: host student's vs guest student. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
4 |
0 |
4 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
3 |
14 |
17 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
18 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
5 |
8 |
|
Proves mixtes |
|
5 |
15 |
20 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assessment of the student's proficiency in English. Introduction to the course, the assignments and the assessment. Setting of working groups. |
Sessió Magistral |
Health related vocabulary.
Basic concepts. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Grammar exercises.
Reading and comprehension of English articles related to health, culture and society.
Listening comprehension of an English film or series related to nursing.
The Nursing Process. |
Presentacions / exposicions |
Oral and written case presentation. |
Atenció personalitzada |
Personalized attention to help and guide the student to achieve the objectives |
Descripció |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als
alumnes. A causa de l’emergència sanitària, l’atenció a l’estudiant es podrà
realitzar mitjançant reunions on-line, en horaris concertats prèviament per
correu electrònic, o mitjançant altres eines virtuals.
Personalized attention to help and guide the student to achieve a good written and oral level of healthy vocabulary in English. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Class attendance.
Health related English exercises.
Active participation in classroom's activities.
Our dictionary |
35% |
Presentacions / exposicions |
|
Oral and written case presentation |
35% |
Proves mixtes |
|
Final test |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari. This subject is evaluated in a continous manner. Attendance, attitude and participation will be assessed. Timely and accurate delivery of all the work will be taken into account. The final test will combine short, objective and development questions. The final grade is the average of all the activities proposed during the course (attendance, exercises in class, homework, oral presentations and final test). An oral presentation of a subject related to International Nursing will give the student a second opportunity to pass his/her evaluation. |
Bàsica |
, NHS Choice. http://www.nhs.uk/News/Pages/Newsindex.aspx, ,
Ribes, R& Ross, P. R., Inglés Médico, Medica Panamericana, Madrid 2010
Grice, T & Greenan, J, Oxford English for careers : Nursing 2, Oxford University Press, Oxford 2008
, European Nursing Module Network: http://www.leeds.ac.uk/europeannursing/, ,
Grice, T., Oxford English for careers: Nursing 1, Oxford University Press., Oxford 2007
Citores, R. & Pellegrinelli, M., Healthy English, Elsevier Masson, Barcelona 2009
|
More bibliography will be provided when needed. |
Complementària |
, http://currentnursing.com/nursing_theory/Henderson.html, ,
, http://www.healthline.com/human-body-maps, ,
Wright R, Cagnol B. , English for Nursing 1, Pearson Education Limited, Harlow 2012.
Wright R Cagnol B, English for Nursing 2, Pearson Education Limited, Harlow 2012
Ochoa, I & López Socasou, F, From lost to the river-De perdidos al rio., Temas de hoy., Madrid 2000
Ochoa, I. & López Socasau, F., Speaking in Silver- Hablando en plata., Temas de hoy., Madrid 2003
, http://currentnursing.com/nursing_theory/Watson.html, ,
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|