Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Unit I
|
English as the common language within the European Union
- The nursing profession
- Health related vocabulary |
Unit II |
Making questions:
- Illness and symptoms
- Hospital admissions
- Assessing a patient
- A patient's report
- Hospital discharge
|
Unit III |
Living healthy
- Activities of daily living
- A balance diet
- Health Education
- Communication in nursing
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
5 |
5 |
10 |
Seminaris |
|
21 |
32 |
53 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
|
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. Conceptes bàsics. Vocabulari d'infermeria i de ciències de la salut en anglès. |
Seminaris |
Treball en profunditat d'un tema. Ampliació i dels continguts donats a les sessions magistrals. Lectures en anglès. Exercicis de listening per a practicar els temes treballats
|
Atenció personalitzada |
Temps reservat per atendre i resoldre dubtes i qüestions dels estudiants.
|
Descripció |
Es podran fer consultes a la professora mitjançant correu electrònic, videoconferència o personalment demanant cita prèvia |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
Exercicis de comprensió lectora i oral i de coneixement de vocabulari. |
70% |
Seminaris |
|
Presentació oral de un treball relacionant els continguts treballats a l'aula.
Exercicis pràctics. |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
S'han d'aprovar totes les proves i exercicis així com la presentació oral per aprovar l'assignatura. En la segona convocatòria es farà una prova escrita i oral. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de l'assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari. --> |
Bàsica |
Ros Wright and Bethany Cagnol, English for Nursing 1, , Pearson
Maria Sprada Symonds and Ros Wright, English for Nursing 2, , Pearson
Ruth Citores, Marco Pellegrinelli, Healthy English , , Elsevier Masson
Tony Grice, Nursing 1, , Oxford University Press
Tony Grice, Janes Greenan, Nursing 2, , Oxford University Press
Tony Grice, Every day English for Nursing, , Elsevier
Eric Glendinning, English in Medicine, , Cambridge
Virginia Allum and Patricia McGarr, Cambridge Englisg for Nursing. Pre-intermediate, , Cambridge
|
https://learning-oreilly-com.sabidi.urv.cat/library/view/english-for-nurses/9788131769621/ |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes and participation is mandatory to get a qualification.
Es requereix coneixement bàsic d'anglès.
L'assistència a classe i la participació és necessària per a obtenir la qualificació.
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|