Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional.
RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge.
RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi.
RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Intoduction to International Nursing. |
English as the common language within the European Union. |
Module 1. Nursing vocabulary |
1.1 The hospital, the ward, and the staff.
1.2 Hospital admissions. Symptoms.
1.3 Nursing duties. Vital signs.
1.4 Nursing procedures. Hygiene
1.5 Nutrition.
1.6 Medication.
1.7 Accidents and emergencies.
1.8 Caring for the elderly.
|
Module 2. The Nursing Process. |
2.1 Nursing assessment.
2.2 Nursing care plans. |
Module 3. Oral presentations |
3.1 Anatomy and Physiology.
3.2 Nursing consultation.
|
Module 4. Mobility |
4.1 European Nursing Module Network: host student's vs guest student. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
3 |
0 |
3 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
4 |
15 |
19 |
Presentacions / exposicions |
|
4 |
20 |
24 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
5 |
6 |
|
Proves mixtes |
|
5 |
16 |
21 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assessment of the student's proficiency in English. Introduction to the course, the assignments and the assessment. Setting of working groups. |
Sessió Magistral |
Health related vocabulary.
Basic concepts. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Grammar exercises.
Reading and comprehension of English articles related to health, culture, and society.
The Nursing Process. |
Presentacions / exposicions |
Oral and written case presentation. |
Atenció personalitzada |
Personalized attention to help and guide the student to achieve the objectives |
Descripció |
Temps
que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. A
causa de l’emergència sanitària, l’atenció a l’estudiant es podrà realitzar
mitjançant reunions on-line, en horaris concertats prèviament per correu
electrònic, o mitjançant altres eines virtuals. Personalized attention to help and guide the student to achieve a good written and oral level of healthy vocabulary in English. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Class attendance (5%)
Health-related English exercises (20%).
Active participation in classroom activities (10%).
|
35% |
Presentacions / exposicions |
|
Oral and written case presentation
"Our body" (15%).
"Roleplay" (20%). |
35% |
Proves mixtes |
|
Final test |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament. D'acord a l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari. This subject is evaluated in a continous manner. Attendance, attitude and participation will be assessed. Timely and accurate delivery of all the work will be taken into account. The final test will combine short, objective and development questions. The final grade is the average of all the activities proposed during the course (attendance, exercises in class, homework, oral presentations and final test). An oral presentation of a subject related to International Nursing will give the student a second opportunity to pass his/her evaluation. |
Bàsica |
Citores, R. & Pellegrinelli, M., Healthy English, Elsevier Masson, Barcelona 2009
Grice, T., Oxford English for careers: Nursing 1, Oxford University Press., Oxford 2007
, European Nursing Module Network: http://www.leeds.ac.uk/europeannursing/, ,
Grice, T & Greenan, J, Oxford English for careers : Nursing 2, Oxford University Press, Oxford 2008
Ribes, R& Ross, P. R., Inglés Médico, Medica Panamericana, Madrid 2010
, NHS Choice. http://www.nhs.uk/News/Pages/Newsindex.aspx, ,
|
More bibliography will be provided when needed. |
Complementària |
, http://currentnursing.com/nursing_theory/Watson.html, ,
Ochoa, I. & López Socasau, F., Speaking in Silver- Hablando en plata., Temas de hoy., Madrid 2003
Ochoa, I & López Socasou, F, From lost to the river-De perdidos al rio., Temas de hoy., Madrid 2000
Wright R Cagnol B, English for Nursing 2, Pearson Education Limited, Harlow 2012
Wright R, Cagnol B. , English for Nursing 1, Pearson Education Limited, Harlow 2012.
, http://www.healthline.com/human-body-maps, ,
, http://currentnursing.com/nursing_theory/Henderson.html, ,
|
|
|
Altres comentaris |
Un bon coneixement de l’anglès escrit i oral és imprescindible per poder participar de manera eficient a classe. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|