Tema |
Subtema |
Gestió institucional |
Objectius i metes
Planificació i gestió de la demanda
Liderar, Dirigir, Innovar
|
Gestió de persones |
Gestionar cuidatges, gestionar persones, gestionar equips
La comunicació en el dia a dia
Gestió de conflictes
Desenvolupament professional
Marketing personal i institucional |
Gestió de serveis, de pressupostos i de tangibles |
Els proveïdors de la sanitat catalana
Gestió del pressupost
Gestió de tangibles
Gestió de serveis |
Gestió del funcionament |
Garantia de qualitat
Planificació estratègica de la qualitat
Gestió de processos i de resultats
Sistemes de qualitat. Models EFQM i ISO |
Gestió del funcionament |
Gestió del temps
Innovació i gestió del canvi. Resistències
Prendre decissions, resoldre problemes
Gestió del risc
La/les crisis |
MÒDUL D'ORIENTACIÓ PROFESSIONAL I CIUTADANIA |
Anàlisis i discussió del meu projecte de vida professional.
Anàlisis i discussió de la meva responsabilitat social.
|
Descripció |
Qualsevol dubte o problema es podrà resoldre per correu electrònic o personalment.
A l'inici de l'assignatura es donaran els dies i hores per fer l'atenció personalment.
És important l'assessoria per l'elaboració dels treballs, base de l'avaluació |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
- Les dades de presentació dels treballs es donaran el primer dia de classe i seran al llarg de l'assignatura. En el cas de no presentar-se un treball en la data indicada, es podrà allargar el plaç de presentació fins el 1 de Juny com a màxim. - L'assistència al Mòdul d'Orientació serà obligatòria per aprovar l'assignatura - La presentació dels tres treballs és obligatòria per aprovar l'assignatura |
Bàsica |
Wilson T., Manual del empowerment, , 1997 Barcelona
Garcia Castañeda S, Dolan S., La Dirección por valores: el cambio más allá de la dirección por objetivos, , 1997 Madrid
Levy-Leboyer C., Gestion de las competencias, , 1997 Barcelona
Varo J., Gestion estrategica de la calidad en los servicios sanitarios, , 1994 Madrid
Cosialls Pueyo D., Gestion clinica y gerencial de hospitales, , 2000 Madrid
Mayo A., Las organizaciones que aprenden (the power of learning), , 2000 Barcelona
Mascaray E.J., Mas alla de la comunicación interna, , 1998 Barcelona
Peters, T., Re-imagina. La excelencia empresarial en una era perturbadora, , 2003 Madrid
|
De cada tema, l'alumna disposarà de bibliografia específica |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|