Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau |
Objectius |
Competències |
Competencia nuclear CC1 |
|
|
CC1
|
|
|
|
CC1
|
Tema |
Subtema |
Vocabulary units |
In and around the hospital
Healthy scenarios
Checking patients - observations
Emergencies and healthy care
Nursing vs. Medicine |
Basic tenses and structures (revision) |
Sentence structure
Verb and noun phrases
Present, Past and Future tenses
There is/are; countable and uncountable nouns
Passives
Reported Speech
Conditionals (1st type) |
Technical papers |
Reading and discussion |
Listening comprehension (technical vocabulary) |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
Treballs |
|
3 |
21 |
24 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
7 |
5 |
12 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
1 |
8 |
9 |
|
Atenció personalitzada |
|
15 |
0 |
15 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Students' introduction
Subject presentation
Ways of assessment
|
Treballs |
Final assignment (graded) |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Through the analysis of the units, students will revise and learn vocabulary and English structures. They will solve exercises connected to the topics. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Students will read and analyze case studies connected to their working areas. We'll discuss symptons, treatment and care. |
|
Descripció |
Tutorial when required plus class explanations |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Final assignment- students will hand in a final assignment testing all the topics studied in class. If possible, they will have an oral assignment or 3'talk presentation. |
50% |
Altres |
Attendance, participation and class work (oral and written exercises, discussions and handling of technical vocabulary) |
50% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, Healthy English, ,
, Nursing 1 , , Oxford
, Nursing 2, , Oxford
, www.hospitalenglish.com, ,
, http://www.englishclub.com/english-for-work/medical-specialists.htm, ,
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Students should have, at leat, a pre-intermediate level to take this subject. Basic English from scratch is not taught in this subject. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|