Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC10 |
Aplicar els mètodes necessaris per a l’exercici de la docència en l’àmbit professional |
|
AC16 |
Dissenyar i implementar projectes d’investigació |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Objectius |
Competències |
Dissenyar, planificar i avaluar processos d’ensenyança aprenentatge |
AC10 AC16
|
|
|
Identificar i aplicar les TIC per afavorir el aprenentatge |
AC10
|
BC1 BC6
|
CC2 CC3 CC4
|
Orientar i acompanyar els individus en el seu procés d'adquisició de nous aprenentatges, hàbits de salut. |
AC10
|
BC1 BC3
|
CC2 CC3
|
Innovar en la pràctica docent, aplicar diferents metodologies i estratègies de treball |
AC16
|
BC1 BC3
|
|
Afavorir el desenvolupament d’habilitats per promoure l’aprenentatge autònom |
AC10
|
BC1 BC3
|
CC3
|
Incentivar investigació en l’àmbit de la innovació ensenyança-aprenentatge |
AC16
|
BC1 BC3 BC6
|
CC2 CC3 CC4
|
Tema |
Subtema |
Tema 1. Introducció a la societat digitalitzada
|
|
Tema 2. Les Xarxes socials i el seu ús en l'àmbit de la salut i la infermeria |
|
Tema 3. La creació de campanyes de salut en xarxes socials (facebook, twitter,...) |
|
Tema 4. Les noves tendències de comunicació en sectors específics (joves, dones, etc.) de la població: Snapchat, Instagram, Pinterest |
|
Tema 5. La gamificació i l'ús del joc com estrategia docent en productes de salud |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
6 |
8 |
|
Sessió Magistral |
|
2 |
10 |
12 |
Fòrums de debat |
|
6 |
12 |
18 |
Pràctiques a través de TIC |
|
4 |
30 |
34 |
|
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Sessió de presentació de l'assignatura, on s'explica l'estructura, materials, activitats a presentar, funcionament, tutorització, comunicació, cronograma, avaluació, bibliografia recomanada... presentació de l'assignatura i metodologies. també s'avaluaran les expectatives de l'alumnat envers l'assignatura |
Sessió Magistral |
Activitats presencials magistrals participatives. |
Fòrums de debat |
Es realitzaran foros aplicats a diferents activitats del curs (twitchat, foro per joc, altres) |
Pràctiques a través de TIC |
Pràctiques sobre diferents temes del contingut de l’assignatura, es realitzaran exercicis pràctics, alguns utilitzant eines web 2.0. |
Atenció personalitzada |
Temps del docent reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència. |
|
Sessió Magistral |
Fòrums de debat |
Pràctiques a través de TIC |
|
Descripció |
S'ofereix una atenció personalitzada a l'alumnat via correu electrònic, tots els missatges seran contestats amb 48 hores laborables màxim. Es dispossa d'un fòrum de dubtes al Campus Virtaul de l'assignatura. Es podrà realitzar tutories per webconferència. |
|
|
Descripció |
Pes |
Fòrums de debat |
Es considerarà la participació, aportacions i activitats lligades al fòrum |
10 |
Pràctiques a través de TIC |
Prácticas a través de TIC En funció de cada activitat es considerarà la planificació, el disseny, l'abast, el contingut, l'ús de la estratègia de educació. |
80 |
Altres |
Es considerarà la valoració d'alguna activitat per parells (peer to peer evaluation), i la pròpia autoavalaució, si s'escau. |
10 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
S'adopta un model d'avaluació contínua reflectit amb el lliurament de diferents activitats, cal lliurar totes les tasques en les dates establertes per poder fer les mitjanes i obtenir la qualificació final. Per aprovar l'assignatura s'ha de superar cada apartat. En segona convocatòria cal aprovar i / o lliurar la part de l'assignatura que quedi pendent |
Bàsica |
|
Quan sigui necessàri es recomanaran lectures, vídeos i altres materials per a l'estudi |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|