DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) DIBUIX Codi 19031001
Ensenyament
Enginyeria Tècnica Agrícola esp. Indústries Agràries i Alimentàries (1997)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 1.5 4.5 Troncal Primer Primer
Llengua d'impartició
Departament Enginyeria Mecànica
Coordinador/a
LÓPEZ ACEBES, JOSÉ LUIS
Adreça electrònica joseluis.lopez@urv.cat
josemaria.roig@urv.cat
joseluis.lopezs@urv.cat
Professors/es
LÓPEZ ACEBES, JOSÉ LUIS
ROIG FERNANDEZ, JOSE MARIA
LÓPEZ SOLER, JOSE LUIS
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Codi  
A8 Conèixer els mètodes geomètrics que permeten la representació plana de formes i volums en el seu espai tridimensional i els seus diferents sistemes de representació.
A9 Conèixer els elments de normalització i simbologia de representació gràfica.
A10 Comprendre i elaborar la documentació gràfica d'un projecte.
A20 Conèixer les bases de disseny de naus industrials i saber dissenyar línies d'elaboració i sistemes auxiliars.
A37 Elaborar projectes, avantprojectes, informes i memòries de reconeixement i programes tècnics.
B1 Aprendre a aprendre.
B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa.
B5 Treballar de forma col·laborativa.
B9 Planificació i organització.
B11 Motivació per la qualitat.
B12 Presa de desicions.
C4 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia.
C5 Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer els mecanismes de representació. A8
A9
A10
A20
A37
B1
B2
B3
C4
Comprendre la geometria pojectiva del dibuix. A8
A10
B1
B2
B3
B9
B12
C4
Predir la representació d'una peça o instal.lació. A8
A9
A10
A20
A37
B2
B3
B4
B5
B9
B12
C4
Aplicar els mecanismes de representació. A8
A9
A10
A37
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
Produir imatges i representacions optimes de peces i instal.lacions. A8
A9
A10
A20
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
Comprendre els mecanismes de representació per ordinador. A8
A10
A37
B1
B2
B3
C4
Aplicar els mecanismes de representació. A8
A10
A37
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
Conèixer els fonaments necessaris aplicables dels sistemes de representació. A8
A10
B2
B3
C4
Aplicar els sistemes de representació. A8
A10
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
Responzabilitzar a l'alumne en que el dibuix és un llenguatge amb tot el que això implica. A8
A10
B1
B2
B3
C5

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
 
 
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent