DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES Codi 19214125
Ensenyament
Grau d'Enologia (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Tercer 1Q
Llengua d'impartició
Català
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
MARQUET ., CHRISTOPHE JEAN LOUIS
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.

Continguts
Tema Subtema
1. Estudio mercado
2. Fires
3. Marketing: conceptos y planes
4. Packaging
5. Precios: Tarifas y márgenes
6. Processo compra consumidor
7. Producto
8. Publicidad media
9. Red vitas
10. RRPP
11. Segmentación
12. Visibilidad, PDV i merchandising

Atenció personalitzada
Descripció
Cita prèvia amb el professor via correu electrònic: christophe.marquet@urv.cat

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Segona convocatòria: examen tipus test.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

Fonts d'informació
Bàsica

Marketing de Eventos. Barry Siskind. Ed. Deusto

Crear una Buena marca (En una semana). Peter Laver.  Ed.Gestion 2000

La estrategia del océano azul. W.Chan Kim, Renée Mauborgne. Ed. Verticales de Bolsillo Management

Speed Marketing.Fernando Montero. Ed. Planeta Empresa

Merchandising. Miguel Ángel Bort Muñoz. Ed. ESIC.

Direccion de Marketing. Philip Kotler, Kevin Lane, autors varis. Ed. Pearson, Prentice Hall.

No pierda el tiempo vendiendo. David González Guillem, José MªAntona Cervera. Ed. Sinergia.

Vender con PNL. Duane Lakin. Ed. Sirio

Re-invéntate. Hernán Herrera, Daniel Brown. Ed. Empresa Activa

La autoestima, nuestra fuerza secreta. Luis Rojas Marcos. Ed. Espasa Hoy.

Psicología de ventas. Brian Tracy. Ed. Grupo Nelson

El reinado de las marcas. Matt Haig. Ed. Gestión 2000

El arte de negociar y persuadir. Allan Pease. Ed. Amat

La defensa del precio de venta. Daniel Huyot, Philippe Lafaix. Ed. Gestión 2000

Web 2.0. Ismael Nafría. Ed. Gestión 2000

Vender es mucho más. Cosimo Chiesa de Negri. Ed. Empresa Activa

Dirigir vendedores es mucho más. Cosimo Chiesa de Negri. Ed. Empresa Activa

Líder Emocional. Richard Boyatzis, Annie McKee, Frances Johnston. Ed. Deusto

Marcando las reglas de la negociación. Michael Watkins. Ed. Deusto

365 Trucos para vender más. Anne Miller. Ed. Gestión 2000

4 retos par un líder. Stein Kapsto. Ed. Rba integral

Negocie para ganar. Andrés Senlle. Ed. Gestion2000

Como interpretar un balance. J.A.Fernández, I.Navarro. Ed. Deusto

Merchandising. Ricardo Palomares. Ed. Gestion2000

Vender Más. René Moulinier. Ed. Gestion 2000

El plan de ventas. Gregorio Fernández-Balaguer, Javier Molina. Ed. ESIC

Manual de Director Comercial. José Á.Olmedo. Ed. Gestion2000

Fenómeno Low Cost. Josep-Francesc Valls. Ed. Deusto

The art of creative thinking. John adair. Ed. Kogan page

Anàlisi de Balanços. Oriol Amat. Ed.  Profit

Màrqueting de crisis. Ariel Andrés Almada. Ed. Piràmide

Guía pràctica para mejorar un Plan de Negocio. Luís Muñiz. Ed. Profit

Brands and Branding. Rita Clifton, autors varies. Ed. The Economist

Manual del consultor de marketing. Lorenzo Iniesta, Isabel Iniesta. Ed. Profit

El Pequeño Libro Rojo de las Mejores Respuestas en Ventas. Jeffrey Gitomer. Ed. Pearson

Harvard Business Review on Brand Management. Erich Joachimsthaler I autors varies. Ed.HBS Press.

Les meilleures pratiques du commercial. Pierre Michel do Marcolino. Ed. Eyrolles

Marketing de boca en boca. Emanuel Rosen. Ed. Vergara

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent