DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) MARKETING VITIVINÍCOLA Codi 19214126
Ensenyament
Grau d'Enologia (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Quart 1Q
Llengua d'impartició
Català
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
MARQUET ., CHRISTOPHE JEAN LOUIS
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant Estudiar las principales estrategias y herramientas del marketing vitivinicola
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, aquesta assignatura es realitza a través de tutoria. Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.

Continguts
Tema Subtema
Conceptos básicos de marketing vitivinicola.
Plan de Marketing vitivinicola
Casos practicos de comunicación y relaciones publicas del marketing del vino
Temas de interés para el marketing del vino.

Atenció personalitzada
Descripció
Si el alumno desea entrevista con el profesor, enviar correo al mail cmarquet@covides.com

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segona convocatòria serà un examen tipus test.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

Fonts d'informació
Bàsica

Marketing de Eventos. Barry Siskind. Ed. Deusto

Crear una Buena marca (En una semana). Peter Laver.  Ed.Gestion 2000

La estrategia del océano azul. W.Chan Kim, Renée Mauborgne. Ed. Verticales de Bolsillo Management

Speed Marketing.Fernando Montero. Ed. Planeta Empresa

Direccion de Marketing. Philip Kotler, Kevin Lane, autors varis. Ed. Pearson, Prentice Hall.

El reinado de las marcas. Matt Haig. Ed. Gestión 2000

La defensa del precio de venta. Daniel Huyot, Philippe Lafaix. Ed. Gestión 2000

Web 2.0. Ismael Nafría. Ed. Gestión 2000

Vender es mucho más. Cosimo Chiesa de Negri. Ed. Empresa Activa

4 retos par un líder. Stein Kapsto. Ed. Rba integral

Negocie para ganar. Andrés Senlle. Ed. Gestion2000

Merchandising. Ricardo Palomares. Ed. Gestion2000

El plan de ventas. Gregorio Fernández-Balaguer, Javier Molina. Ed. ESIC

Manual de Director Comercial. José Á.Olmedo. Ed. Gestion2000

Fenómeno Low Cost. Josep-Francesc Valls. Ed. Deusto

The art of creative thinking. John adair. Ed. Kogan page

Màrqueting de crisis. Ariel Andrés Almada. Ed. Piràmide

Guía pràctica para mejorar un Plan de Negocio. Luís Muñiz. Ed. Profit

Brands and Branding. Rita Clifton, autors varies. Ed. The Economist

El Pequeño Libro Rojo de las Mejores Respuestas en Ventas. Jeffrey Gitomer. Ed. Pearson

Harvard Business Review on Brand Management. Erich Joachimsthaler I autors varies. Ed.HBS Press.

Marketing de boca en boca.Emanuel Rosen. Ed. Vergara

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent