Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Aplicar coneixements bàsics de matemàtiques, física, química i biologia a l'enologia |
| A2 |
Aplicar de manera integrada coneixements bàsics a nivell molecular, cel · lular i metabòlic en microorganismes així com en plantes |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Distingir les característiques generals dels èssers vius i els nivells d'organització dels sistemes biològics
Conèixer les tècniques d'estudi dels microorganismes
| | A2 |
Distingir les característiques generals dels èssers vius i els nivells d'organització dels sistemes biològics
Conèixer les tècniques d'estudi dels microorganismes
Adquirir els fonaments d'anatomia i funcionalitat de les plantes per a poder situar els processos bioquímics en el context dels organismes pluricel.lulars
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
BLOC Nº1-TEORIA: FISIOLOGIA VEGETAL
TEMA 1. NUTRICIÓ VEGETAL
TEMA 2. FOTOSÍNTESI I RESPIRACIÓ
TEMA 3. INTRODUCCIÓ AL METABOLISME SECUNDARI
TEMA 4. ESTRÈS
TEMA 5. BIOQUÍMICA DE LA MADURACIÓ DEL RAÏM
|
|
BLOC Nº2-SEMINARIS: CREIXEMENT I DESENVOLUPAMENT
SEMINARI 1. INTRODUCCCIÓ AL DESENVOLUPAMENT VEGETAL
SEMINARI 2. FOTOMORFOGÈNESI I MOVIMENTS DE LES PLANTES
SEMINARI 3. REPRODUCCIÓ, FRUCTIFICACIÓ I DESENVOLUPAMENT DE LA LLAVOR
SEMINARI 4. SENESCÈNCIA I ABSCISIÓ
|
|
BLOC Nº3-PRÀCTIQUES: BIOLOGIA
1-BIOQUÍMICA
2-LA CÈL.ULA
3-ELS MICROORGANISMES
4-REGNE ANIMAL
5-REGNE VEGETAL
6-ECOLOGIA |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
20 |
25 |
45 |
Seminaris |
|
10 |
12.5 |
22.5 |
Pràctiques a laboratoris |
|
30 |
37.5 |
67.5 |
Atenció personalitzada |
|
6 |
0 |
6 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l’assignatura: estructura, proves d’avaluació, exigencies, pràctiques, bibliografia i funcionament en general. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura |
Seminaris |
Presentació de temàtiques relacionades amb el Creixement i Desenvolupament |
Pràctiques a laboratoris |
Experimentació de casos pràctics amb la finalitat de completar aspectes teòrics, i donar-los-hi una millor comprensió |
Atenció personalitzada |
La tutora de l’assignatura recomana la consulta de dubtes personalitzada i posa a la disposició del seu alumnat el suport científic i d’orientació en la metodologia a seguir. |
Descripció |
La tutora de l’assignatura recomana la consulta de dubtes personalitzada i posa a la disposició del seu alumnat el suport científic i d’orientació en la metodologia a seguir. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Pràctiques a laboratoris |
|
Posades en comú de resultats
Memòries de pràctiques |
30% |
Proves mixtes |
|
TEORIA:
Examen test i/o Examen oral (col.loqui)
SEMINARIS:
Examen test i/o Examen oral (col.loqui) |
70% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per APROVAR aquesta assignatura cal que cadascuna de les parts de les que consta (TEORIA, SEMINARIS I PRÀCTIQUES), estiguin aprovades per separat. Caldrà com a nota mínima de 4/10 per a fer promig amb les altres parts i la nota final li ha de sortir com a mínim de 5/10. Si un alumne no es capaç d'aprovar l'assignatura, se li guardaran les parts aprovades, 1 any.
Els alumnes que no superin la 1ª convocatòria d'examen tindran una altra possibilitat en la 2ª convocatoria. Aquesta consistirà en la realització d'un Examen test i/o Examen oral (col.loqui).
Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tauletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
, , ,
|
Tant la Coordinadora com els professors implicats en aquesta assignatura, penjaran oportunament tota la informació necessària i la bibliografia de cada temàtica al MOODLE. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|