Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A11 |
Dissenyar un pla de màrqueting en l'àmbit vitivinícola. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT6 |
Gestionar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A11 |
Conèixer amb precisió terminològica els conceptes bàsics de l'Economia de l'Empresa.
Analitzar i avaluar les característiques econòmiques de l'empresa.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. (Autoconeixement)
Identificar el propi procés d’aprenentatge. (Aprenentatge)
Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. (Entorn)
Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. (Itineraris)
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Bloc 1: Empresa Vitivinícola
1. La Gestió d'Empreses
2. Àrea Econòmic-Financera.
3. Operacions: Estratègia
4. Operacions: Planificació
5. Sistemes de gestió de la producció i dels inventaris
Bloc 2: Màrqueting Vitivinícola
6. El concepte de Màrqueting.
7. El Pla de Màrqueting: CASOS PRÀCTICS
8. Sistemes d'Informació en Màrqueting.
9. Els panells consumidors: IRI, Nielsen, Omnibus, etc.
10. El comportament del consumidor: casos del Procés de compra.
11. Les Variables de segmentació.
12. El Màrqueting emocional.
13. El nou màrqueting "les 6 P 's" vs. Les 4p s del màrqueting. Product. Price. Place. Publicity: Ex. Brief campanya. Point of Sale. Pool of Sales.
14. El pla promocional a la distribució de vins
15. La web en la distribució
16. El pla de mitjans / Les campanyes publicitàries
17. La Direcció comercial i la gestió equip vendes
18. El packaging com a element de comunicació en vins
19. Les tècniques de promoció en el màrqueting del vi. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Atenció personalitzada |
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|