Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
Professionalitzador |
|
Recerca |
|
AR2 |
Perfecta capacitació per incorporar-se productivament a un departament universitari per tal de desenvolupar les tasques pròpies d’una Tesis doctoral. |
|
AR3 |
La concepció, planificació, execució i direcció de projectes de R+D+I. |
|
AR4 |
L’excel•lència en l’estudi i coneixement de l’àmbit de recerca en enologia. |
|
AR5 |
La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes enològics altament especialitzats. |
|
AR6 |
Conèixer i comprendre els sistemes d’anàlisi estadística, tractament gràfic de dades i gestió d’informació aplicats al camp de la recerca en enologia. |
|
AR7 |
La presentació de resultats en format de literatura científica, d’acord amb els estàndards comunament acceptats. |
|
AR8 |
L’avaluació crítica de resultats de recerca enològica, pròpia o aliena. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat c¡/comunitat. |
|
BC11 |
Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC12 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC13 |
Planificació i organització. |
|
BC16 |
Presa de decisions. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assessorar a l'alumne sobre els diferents grups i treballs de recerca disponibles, concentant cites amb els possibles tutors, i donar-li les referències bibliogràfiques imprescindibles. |
Selecció/assignació del treball de fi de Màster |
Assessorar a l'alumne sobre els diferents treballs de recerca disponibles, i ajudar a assignar el seu tema de recerca i el tutor. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
L'alumne tindrà reunions periodiques de seguiment del seu treball amb el seu tutor, qui l'ajudarà a dissenyar els experiments, i analitzar els resultats. |
Pràctiques a laboratoris |
L'estada es desenvoluparà als laboratoris del grup de recerca i en ocasions combinat amb una estada en una bodega. |
Elaboració del treball de fi de màster |
Els alumnes hauran de presentar un article científic amb els resultats originals de la seva recerca. |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
Els alumnes hauran presentar mitjançant una defensa pública els rsultats del seu treball d'investigació, i discutir-los davant d'un tribunal evaluador. |
Treballs |
Elaboració i presentació d'un projecte de tesis. |
|
Descripció |
Pes |
Elaboració del treball de fi de màster |
L'avaluació es fara mitjançant el judici d'un tirbunal específic que analitzarà l'artícle científic del estudiant. |
35 |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
El tribunal valorarà la presentació oral del treball, i la capacitat de defensa i discussió del resultats per par de l'alumne. |
55 |
Treballs |
Es valorarà el projecte de tesis redactat per part de l'alumne, així com la seva presentació oral |
10 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Al no haver-hi segona convocatòria, en cas de no superar l'avaluació, el tribunal indicarà al estudiant les raons i aspectes a millorar, per a que aquest, si és possible, pugui fer les correccions necessàries (entregar un nou treball escrit o repetir la presentació oral) abans de tancar l'acta única. |