DADES IDENTIFICATIVES 2018_19
Assignatura (*) PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ DE PROJECTES Codi 19625104
Ensenyament
Begudes Fermentades (2014)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer 1Q
Llengua d'impartició
Castellà
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
REGUANT MIRANDA, JORDI
Adreça electrònica jordi.reguant@urv.cat
Professors/es
REGUANT MIRANDA, JORDI
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Planificar, dissenyar i elaborar un projecte relacionat amb l'elaboració de begudes fermentades, ja sigui en un àmbit científic / investigador, com tecnològic
 A9 Gestionar la informació i el coneixement utilitzant bibliografia cientificotècnica en el camp de la ciència i la tecnologia d'aliments
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny de projecte.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
 A9 Integrar informació i elaborar projectes.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Projectes: tipus de projectes. Estructura bàsica d’un projecte: Antecedents i marc teòric; hipòtesis; objetius i resultats
Convocatòries de projectes. Tipus de convocatòries
Presentació de projectes. Presentacions orals. Presentació escrita.
Avaluació de projectes: Organismes avaluadors y avaluació per pars.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 2 3
Presentacions / exposicions
A7
A9
CT2
CT5
5 20 25
Esdeveniments científics i/o divulgatius
A7
A9
CT6
CT7
5 15 20
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
CT5
6 18 24
Atenció personalitzada
1 1 2
 
Proves orals
A7
1 0 1
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentaciones inicials
Presentacions / exposicions Presentacions d'un projecte d'acord amb els diferents tipus
Esdeveniments científics i/o divulgatius Explicació de continguts i formularis de sol·licitud.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Plantejament de problemes de resolució a l'aula.
Atenció personalitzada Tutorías. Consultes sobre l'asignatura.

Atenció personalitzada
Descripció
Els alumnes poden demanar en tot moment hora per consultes personals amb els professors

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A7
A9
CT2
CT5
Evaluació de diferents tipus de presentació:
Elevator pitch
One minute self presentation
Full presentation (10 min)
Presentació escrita



10%
10%
40%
40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assignatura té una única convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica

Wingate, Lory Mitchell.

 Project management for research and development : guiding innovation for positive R&D outcomes.

CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015

 

Newton, Richard

The Project Manager. Mastering the art of Delivery. 

Prentice Hall, 2nd edition, 2009

https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/
https://www.cdti.es/
http://accio.gencat.cat/
http://agaur.gencat.cat/

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent