DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) LES TIC I EL TURISME DEL VI, ENOTURISME 2.0 Codi 19635107
Ensenyament
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Adreça electrònica gemma.beltran@urv.cat
Professors/es
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Disseny de webs i localització

Promoció on-line i vendes. Botigues virtuals.
Mitjans de comunicació socials. Rol de “community manager”
Reptuació a la xarxa. Reconeixement social.
Serveis basats en la localització i eines de recomanació.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Pràctiques a través de TIC
0 0 0
Pràctiques de camp/sortides
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Seminaris
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Pràctiques a través de TIC
Pràctiques de camp/sortides
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció
Laurence Geny

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  

Qüestionaris curts o llargs Qüestions pràctiques/problemes

50%

50%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Social Media Best Practices In Travel Marketing. By Philippe Bussière, Frédéric Gonzalo. Phare36 editors, 2015. ISBN 9780994750211.


The Social Media Marketing Book Paperback.  By Dan Zarrella. OReily media, 2010. ISBN: 1107008417  
Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent