DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL Codi 19635110
Ensenyament
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Adreça electrònica gemma.beltran@urv.cat
Professors/es
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A4 Aprofundir sobre les tipologies, tendències i dinàmiques dels mercats enoturístics per al disseny i el desenvolupament d’un pla de màrqueting que promogui el vi i les activitats enoturístiques.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4 Reconèixer la importància de les estratègies directes de màrqueting i vendes en períodes festius
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Màrqueting i estratègies de venda aplicats a l’època de Nadal i altres períodes festius.
Pràctiques durant el període de Nadal (5-20 de desembre)
Visió del consumidor envers el vi, ampolla, etiqueta i segellament.
Perfils sensorials i emocionals percebuts pels consumidors en relació diferents ampolles de vi, etiquetes i sistemes de tancament.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Seminaris
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció
Docent responsable de l'assignatura: Luís Miguel Soares Ribeiro Leite da Cunha; Altres docents: Jorge Bernardo Lacerda de Queiroz

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  

Examen Informe de pràctiques

80 %

20 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Lapsley, J., Moulton, K. (2001). Successful Wine Marketing. Springer Science+Business Media. ISBN 978-0-387-29965-5

Mora, Pierre (2016). Wine Positioning - A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World, Springer International Publishing, ISBN 978-3-319-24481-5

Varela,P., Ares, G. (2014).  Novel Techniques in Sensory Characterization and Consumer Profiling. CRC Press

Spencer, C., Piqueras-Fiszman, B. (2014). The Perfect Meal: The Multisensory Science of Food and Dining. Wiley Blackwell.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent