IDENTIFYING DATA 2017_18
Subject (*) MÀRQUETING I ENOTURISME A L'ÈPOCA DE NADAL Code 19635110
Study programme
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
6 Obligatòria Segon 1Q
Modality and teaching language
Department Bioquímica i Biotecnologia
Coordinator
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
E-mail gemma.beltran@urv.cat
Lecturers
BELTRAN CASELLAS, GEMMA
Web
General description and relevant information

Competències
Type A Code Competences Specific
 A4 Aprofundir sobre les tipologies, tendències i dinàmiques dels mercats enoturístics per al disseny i el desenvolupament d’un pla de màrqueting que promogui el vi i les activitats enoturístiques.
Type B Code Competences Transversal
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A4 Reconèixer la importància de les estratègies directes de màrqueting i vendes en períodes festius
Type B Code Learning outcomes
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Màrqueting i estratègies de venda aplicats a l’època de Nadal i altres períodes festius.
Pràctiques durant el període de Nadal (5-20 de desembre)
Visió del consumidor envers el vi, ampolla, etiqueta i segellament.
Perfils sensorials i emocionals percebuts pels consumidors en relació diferents ampolles de vi, etiquetes i sistemes de tancament.

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
0 0 0
Seminaris
0 0 0
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
0 0 0
Atenció personalitzada
0 0 0
 
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries
Seminaris
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Description
Docent responsable de l'assignatura: Luís Miguel Soares Ribeiro Leite da Cunha; Altres docents: Jorge Bernardo Lacerda de Queiroz

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Others  

Examen Informe de pràctiques

80 %

20 %
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica

Lapsley, J., Moulton, K. (2001). Successful Wine Marketing. Springer Science+Business Media. ISBN 978-0-387-29965-5

Mora, Pierre (2016). Wine Positioning - A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World, Springer International Publishing, ISBN 978-3-319-24481-5

Varela,P., Ares, G. (2014).  Novel Techniques in Sensory Characterization and Consumer Profiling. CRC Press

Spencer, C., Piqueras-Fiszman, B. (2014). The Perfect Meal: The Multisensory Science of Food and Dining. Wiley Blackwell.

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.