DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) ADAPTACIÓ A L'ECONOMIA Codi 19635204
Ensenyament
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Optativa 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Economia
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
DURO MORENO, JUAN ANTONIO
Adreça electrònica juanantonio.duro@urv.cat
christophe.marquet@urv.cat
Professors/es
DURO MORENO, JUAN ANTONIO
MARQUET , CHRISTOPHE JEAN LOUIS
Web http://http://www.wintour-master.eu/en/what-is-wintour/structure-curriculum/
Descripció general i informació rellevant En el cas d’emergència sanitària que requereixi confinar la població o que impliqui restriccions de mobilitat durant aquest curs, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació. Si es produeix aquesta situació, s'informarà d'aquestes adaptacions a l’espai Moodle de cada assignatura.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Aprofundir en el funcionament dels sistemes turístics i adquirir coneixements sobre els principis de desenvolupament, gestió i governança de destinacions enoturístiques des d’una perspectiva sostenible, responsable i competitiva.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Apendre els diferents models de desenvolupament de l'enoturisme
Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura
Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT7 Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A3
20 12 32
Presentacions / exposicions
A3
4 8 12
Treballs
A3
1 24 25
Atenció personalitzada
4 0 4
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Presentacions / exposicions
Treballs
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A3
20%
Treballs
A3
40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica IMF, World Economic Outlook, ,
Duro, J.A., Seasonality of hotel demand in the main Spanish provinces: Measurements and decomposition exercises, ,
WEF, Travel and Tourism Competitiveness Report, ,
INE, FRONTUR, ,

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent