Tema |
Subtema |
Introducció. |
La importància de la comunicació. Comunicació global: verbal. no verbal i paraverbal. Teoria de la comunicació. Procés de la comunicació. |
Presentacions orals. |
Presentacions orals efectives. L’emissor. El missatge. El receptor. El medi. |
Informes tècnics. |
Estructura d’un informe tècnic. Presentació general. Taules i figures. Equacions. Referències. |
Pòsters. |
Característiques d’un pòster efectiu. |
Descripció |
Durant les hores de consulta comunicades el primer dia de classe en el despatx 319. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Donat el caràcter eminentment pràctic de l'assignatura, es requereix una assistència mínima a classe del 80% de les hores totals. Si no es compleix aquest requisit, no es podrà aplicar el mètode d'avaluació i s'avaluarà l'estudiant amb un no presentat. |
Bàsica |
G. Reynolds, Presentationzen: simple ideas on presentation design and delivery, New Riders, Berkeley, 2008
R. Turton, R.C. Bailie, W.B. Whiting, J.A. Shaeiwitz, Analysis, synthesis, and design of chemical processes, Prentice Hall, Upper Saddle, 2003
|
|
Complementària |
Institution of Chemical Engineers, Communication skills for engineers and scientists, Chameleon Press, London, 1998
Bender, P. U., Secrets of Power Presentations, Firefly Books, Buffalo, NY, 1995
N. Duarte, Slide:ology: the art and science of creating great presentations, O'Reilly Media, Sebastopol (CA), 2008
C. Gallo, The presentation secrets of Steve Jobs: How to be insanely great in font of any audience, McGraw-Hill, 2010
Pease, A., El Arte de Negociar y Persuadir, Amat Editorial, Barcelona, 2002
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|